Skip to main content
Antwoord

Ik heb mijn iPhone 17 nog niet ontvangen, ondanks vroege pre-order

• September 22, 2025
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Beste,

ik heb ruim op tijd in de eerste dagen mijn nieuwe iPhone 17 pro max ge pre-orderd in cosmic orange met 256gb en de release date was afgelopen vrijdag. Ik heb dit tegelijk met mijn vrouw gedaan en zij heeft hem afgelopen vrijdag al netjes ontvangen en ik heb nog helemaal niks gehoord… wanneer kan ik hem nu eindelijk verwachten gezien ik hem afgelopen vrijdag net zo goed al had verwacht.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik kan me heel goed voorstellen dat je met smart op jouw nieuwe toestel wacht, ​@Pascal93!

We hebben een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.

2 reacties

• September 22, 2025

Dat weet niemand. Gewoon afwachten, je krijgt vanzelf bericht. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Ik kan me heel goed voorstellen dat je met smart op jouw nieuwe toestel wacht, ​@Pascal93!

We hebben een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.