Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn mobiel abonnement afgezegd maar ik wil dat graag annuleren, kan dat?

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Annuleren van opzeggen 

Admin: aanvullende reacties met gegevens verborgen i.v.m. privacy, alles wat je hier plaatst is openbaar leesbaar

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Mulole 

Welkom op de community van KPN.

Om je opgezegde mobiele abonnement nog te redden, bel je met de klantenservice van KPN via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Zeg tegen de medewerker die je te spreken krijgt, dat je jouw opzegging van je mobiele abonnement wilt annuleren, en dus gewoon klant wilt blijven bij KPN.

Afhankelijk van hoever de annulering al in gang is gezet, zou het nog mogelijk kunnen zijn om de annulering terug te draaien.
Maar dat hoor je dan van de betreffende medewerker die je te spreken krijgt.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mulole 

Welkom op de community van KPN.

Om je opgezegde mobiele abonnement nog te redden, bel je met de klantenservice van KPN via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Zeg tegen de medewerker die je te spreken krijgt, dat je jouw opzegging van je mobiele abonnement wilt annuleren, en dus gewoon klant wilt blijven bij KPN.

Afhankelijk van hoever de annulering al in gang is gezet, zou het nog mogelijk kunnen zijn om de annulering terug te draaien.
Maar dat hoor je dan van de betreffende medewerker die je te spreken krijgt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mulole, welkom op onze community! Zoals Michel al noemt kun je hier het beste voor bellen. Daar heb je meteen contact. Is het in de tussentijd nog gelukt?