Skip to main content

Twee dagen geleden heb ik de telefoon via post nl teruggestuurd naar KPN. Ik heb geen statusupdate. De telefoon staat in het sorteercentrum, maar er zijn geen bewegingen. Ik ben bang dat mijn telefoon is verloren of gestolen in het magazijn. Ik was bij het Post NL verzendpunt, ik heb Post NL gebeld, het pakket wordt gecontroleerd. Wat kan ik nog meer doen? De telefoon is Samsung Flip 6, dus de prijs is erg hoog...

Hoi @MonikaM, ik snap je zorgen! Geef het nog een dagje. Als er dan nog geen beweging is, dan lijkt het me goed om een onderzoek te starten. Je kunt daarvoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.


Hoi Denise

Ik heb het onderzoek gerapporteerd. Daarna veranderde de status naar dat het pakket zich in het sorteercentrum bevindt en gisteren zal worden afgeleverd. Geen status sinds gisteren om 12.00 uur. Het pakket is niet afgeleverd. Het is al de vijfde dag. Geen informatie over de levertijd.


Hoi @MonikaM - Monica.

Misschien is het een idee om even de klantenservice van PostNL te bellen. Ik verwacht dat ze mee kunnen kijken in het systeem. Misschien dat ze wat meer informatie hebben. 


Hoi @Friesian 

Ik heb contact opgenomen met post nl. Helaas kunnen ze mij geen informatie verstrekken. Ze zeggen dat ze het druk hebben en dat het pakket bezorgd zal worden, maar ze weten niet wanneer, ze weten niet eens waar het is. Nog steeds geen statusupdate. 


Ik neem aan dat je een  barcode hebt van je pakket, dan kun je zelf zien bij post.nl waar het pakketje zich bevind en het is van de zotte dat post.nl je afscheept .


KPN een onderzoek in laten stellen bij PostNL! Waarschijnlijk is je gepakt gestolen, gebeurt vaker. 

Of het pakket moet wel erg vertraagd zijn. 


@jimny  ik controleer meerdere keren per dag de status van het pakket. Geen informatie sinds gisteren om 12 uur. Gisterochtend was de status "bezorgd", later veranderde deze in "gesorteerd"

 

@SWkzx ik hoop dat het niet gestolen is. Ik ben hier erg bang voor. In post nl zeggen ze dat er vertraging is, maar 5 dagen? 


Reageer