Skip to main content

Hallo!

Helaas heb ook ik een vergelijkbaar probleem met recommerce. In de KPN winkel mijn aankoop gedaan, hierbij werd expliciet door de vriendelijke medewerker aangegeven dat de aankoop voor 02/04 moest plaatsvinden zodat ik nog gebruik kon maken van de extra inruil bonus. 
 

Aankoop gedaan, netjes en op tijd opgestuurd en ook binnen fatsoenlijke tijd het bedrag voor de telefoon op mijn rekening. Helaas geen bonus? Na enkele weken contact op genomen. Nu krijg ik een mail dat in de deelname voorwaarden beschreven staat dat de moest de aankoop plaatsvinden tussen 30/01/2023 en 05/03/2023. Op het aanbod moest worden ingegaan tussen 30/01/2023 en 02/04/2023? 
 

Dit is nergens aan mij kenbaar gemaakt, omdat ook via KPN geadverteerd werd met de actie is geldig tot 02/04. 
 

Recommerce gevraagd of ze deze deelnamevoorwaarden naar me willen toe sturen zodat ik ze na kan lezen. Na meerdere mails over en weer wordt helaas niet gereageerd op deze vraag en enkel aangegeven dat ik simpelweg geen recht heb op de bonus.. 

Vandaag een hele lieve collega aan de telefoon gehad, die me ook niet verder kon helpen en aangaf dat het dus echt bij Recommerce ligt. 

Hopelijk is via deze weg wat mogelijk! Fijne dag! 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Wauw, tot mijn verbazing krijg ik net de mail binnen waarin aangegeven wordt dat het toch is goedgekeurd. Dit nadat ik nogmaals vroeg om een bewijs van de deelname voorwaarden. 
 

Op bovenstaand bericht is dus ook geen reactie nodig! Fijne dag!