Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn SIM kaart nog steeds niet ontvangen

  • January 19, 2021
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Op 13-1 heb ik een nieuwe SIM kaart besteld echter die is nog steeds niet binnen. Bestelnr is ******. Wanneer kan ik die verwachten?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Bart_

Dag @HermienR Heb je 'm ondertussen al binnengekregen? Is er nog iets waar je hulp bij nodig hebt? 

Even ter verduidelijking. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook meekijken. Dat kunnen we echter niet direct. Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, kun ej het beste contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402, via de chat op de website of via de social media-kanalen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Kan ik hier misschien een reactie op krijgen van KPN?????


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Dag @HermienR Heb je 'm ondertussen al binnengekregen? Is er nog iets waar je hulp bij nodig hebt? 

Even ter verduidelijking. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook meekijken. Dat kunnen we echter niet direct. Als je rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, kun ej het beste contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402, via de chat op de website of via de social media-kanalen.