Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde, normaal heb ik altijd 15000 mb en nu heb ik ineens 10000 mb minder. Echt heel raar

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Sorayab06, welkom op ons forum!
Heb je toevallig onlangs je abonnement gewijzigd of verlengd?
Als een verlenging (of nieuw abonnement) halverwege de lopende maand ingaat krijg je je data en belminuten namelijk naar rato. Halverwege de maand betekent dan bijvoorbeeld de helft van je data en belminuten.

Als dat niet het geval is kijk ik natuurlijk graag even mee! Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @Sorayab06, welkom op ons forum!
Heb je toevallig onlangs je abonnement gewijzigd of verlengd?
Als een verlenging (of nieuw abonnement) halverwege de lopende maand ingaat krijg je je data en belminuten namelijk naar rato. Halverwege de maand betekent dan bijvoorbeeld de helft van je data en belminuten.

Als dat niet het geval is kijk ik natuurlijk graag even mee! Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hoi hoi, ik weet het antwoord al hoor haha, ik ben al eerder in gesprek gegaan met een kpn medewerker..