Skip to main content

Beste, wie kan mij helpen en ik weet dat er al veel gesprekken over zijn gevoerd is met problemen netwerk iphone 11. 

De laatste 6 weken heb ik steeds problemen met het netwerk. Verbinding valt uit tijdens bellen en mijn mobiel netwerk gaat steeds over op Edge. 

Ik moet het toestel dan op vliegtuigmodus zetten en weer terug en dan herstelt meestal het netwerk. Het ligt niet aan de simkaart of nummer, want 6 weken geleden toen de problemen begonnen was dit met de simkaart van dochter waarop ik de afgelopen 3 weken het toesstel in gebruik heb genomen op mijn simnkaart en nr en ervaar ook deze problemen. 

Wat te doen of hoe kan kpn deze zaken oplossen?

@Derrez Heb je een ticket laten aanmaken door te bellen met KPN want dat is stap 1.


Ja heb ik gedaan


Zojuist, alleen die mijnheer aan de telefoon werkte er nog niet zo lang en wist volgens mij niet zo goed wat hij moest. Hopelijk gaat het goed 


Dit topic gaat erover en loopt dus al langer.

 

 


Ik word binnen 3 a 4 werkdagen gebeld over het omruilen van mijn telefoon, want als ik het goed begrepen heb wordt mij. Iphone11 gratis door kpn vervangen door een andere versie iPhone, dus prima opgelost lijkt me


Zojuist, 

Oh, dat is wel jammer. Probleem is er al sinds eind mei. Ticketsysteem sinds half juni.

Want vanaf het moment dat er een ticket is heb je recht op en krijg je korting op je abonnement.

Ik word binnen 3 a 4 werkdagen gebeld over het omruilen van mijn telefoon, want als ik het goed begrepen heb wordt mij. Iphone11 gratis door kpn vervangen door een andere versie iPhone, dus prima opgelost lijkt me

Ik heb elders gelezen dat iemand een iPhone 13 had gekregen ter vervanging.

Maar net als bij de vorige vergelijkbare storing, precies 2 jaar geleden, met iPhones (11)… tot de voorraad strekt die Apple ter beschikking heeft gesteld.

Maar je bent in ieder geval ook buiten de deur weer online 😀 . Thuis, met wifi internet en bellen via wifi zou je geen problemen mogen ervaren nu.


Ja maar ik ben veel onderweg en heb juist dan netwerk nodig en ik betaal ook voor netwerk 


Ik word binnen 3 a 4 werkdagen gebeld over het omruilen van mijn telefoon, want als ik het goed begrepen heb wordt mij. Iphone11 gratis door kpn vervangen door een andere versie iPhone, dus prima opgelost lijkt me

Zo dat is echt heel snel!!!

Je moet dan eerst je 11 gaan opsturen en dan enkele dagen Later volgt de nieuwe 


Zo dat is echt heel snel!!!

Je moet dan eerst je 11 gaan opsturen en dan enkele dagen Later volgt de nieuwe 

Ah, niet vergeten de simkaart eruit te halen natuurlijk.


Ze gaven aan dat ze hem zouden komen omruilen, want ik ben ondernemer en kan mijn telefoon niet missen 


Ik bel met de afdeling kleinzakelijk dus misschien dat dat het verschil is?


Ik bel met de afdeling kleinzakelijk dus misschien dat dat het verschil is?

Dat zou kunnen idd dan krijg je eerst een ander tijdelijk toestel waarschijnlijk.

Maar dit is het consumenten gedeelte van het forum.


Er is nog maar één forum @Roos79 .

Dit was eerst hier alleen consument en zzp.

Sinds opheffen zakelijk forum kunnen ook MKB en grootzakelijk zich hier melden. 

 


Reageer