Skip to main content
Vraag

Ik heb per ongeluk een onjuist kaartnummer doorgegeven, hoe kan ik de juiste doorgeven?

• January 26, 2026
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Er is een onjuist kaartnummer opgegeven (zie bijlage), waardoor het niet mogelijk was een nieuwe simkaart te verkrijgen.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2026

Er is een onjuist kaartnummer opgegeven (zie bijlage), waardoor het niet mogelijk was een nieuwe simkaart te verkrijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2026

Hallo ​@D.K. Zabieglo ,

Dan maar via de website een nieuwe simkaart aanvragen: https://www.kpn.com/zoeken?q=simkaart

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@D.K. Zabieglo 

Ik begrijp uit jouw woorden en de geplaatste afbeelding, dat je een nieuw KPN mobiel abonnement hebt afgesloten, maar daarbij het verkeerde bankrekeningnummer hebt gebruikt.
Hierdoor werd de simkaart niet aan je gegeven door de koerier, en dus weer meegenomen waarbij de bestelling in de meeste gevallen wordt geannuleerd.

Het enige wat je nu kunt doen is een nieuwe bestelling plaatsen (sim only abonnement of met toestel) op de website van KPN, en daarbij het juiste bankrekeningnummer te gebruiken.
Met een beetje geluk heb je dan je nieuwe simkaart met nieuw KPN mobiel abonnement morgen al in huis.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

dus weer meegenomen waarbij de bestelling in de meeste gevallen wordt geannuleerd.

Die annulering zou ​@D.K. Zabieglo wel ergens moeten kunnen zien, hoop ik? (Om na een nieuwe bestelling niet met twee abonnementen opgescheept te zitten.)

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

dus weer meegenomen waarbij de bestelling in de meeste gevallen wordt geannuleerd.

Die annulering zou ​@D.K. Zabieglo wel ergens moeten kunnen zien, hoop ik? (Om na een nieuwe bestelling niet met twee abonnementen opgescheept te zitten.)

Als het goed is krijgt ​@D.K. Zabieglo daar inderaad een bevestiging van per mail, zodra de bestelling volledig is geannuleerd door KPN.
Daarnaast heeft TS sowieso nog de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) waarbinnen het mobiele abonnement zonder reden geannuleerd kan worden.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@D.K. Zabieglo welkom hier! Er is inderdaad een correct bankrekeningnummer nodig waarmee de koerier de bestelling kan verifiëren. Als dat niet zo is door een verkeerd rekeningnummer zal de order retour gaan en geannuleerd worden. Je kan dan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb je al meer duidelijkheid?