Goedemiddag, ik ben al vanaf juli bezig met KPN m.b.t.. mijn IPhone 15 Pro Max.
Er loopt een casus al bij jullie, Nadat ik in november nog steeds geen terugkoppeling heb mogen ontvangen, nam ik weer contact met jullie op. Tot mijn verbazing bleek mijn ticket gesloten te zijn met geen verdere terugkoppeling naar mij toe. Uiteindelijk heeft een medewerker weer een nieuwe ticket aangemaakt. Heb daarna elke week contact met jullie gehad uiteindelijk werd mijn casus pas 4 december 2024 opgepakt. Ik zou binnen 1 week teruggebeld worden is niet gebeurt, daarna heb ik weer wekelijks contact gehad met KPN. 17-12 contact gezocht 24-12 / 27-12 / 31-12. Toen is er een klacht aangemaakt dat er geen contact met mij is opgenomen. 04-01-2025 weer contact gehad kreeg ik te horen dat er op 30-12-2024 contact met mij is proberen op te nemen, heb geen gemiste oproep ontvangen of een voicemail ontvangen. Inmiddels is het alweer 13-01-2025 er is nog steeds geen contact met mij opgenomen. (Nogmaals dit loopt vanaf juli!)
Graag wil ik een update wat de status is? wat het euvel is?
Jullie motto is wij zijn niet de goedkoopste maar wel 1 van de beste zie ik niet terug.
Tevens heb ik dit probleem ook gehad met mijn iPhone 11 heeft uituiterlijk 1 jaar 3 maanden geduurd. Het lijkt alsof we weer na die kant opgaan.