Skip to main content

Sinds 1 of 1,5 week slecht of geen 4g. Is geen individueel probleem, wij hebben meerdere 11’s in huis, die het allemaal hebben. Wifi geen probleem, maar 4G doet het niet, traag of heel af en toe. 
 

issue dat ik kan vinden is van 2 jaar terug. Is er een recente update/release geweest aan jullie kant? Ik heb zelf zowel een e-Sim en sim erin zitten. Beide met KPN, ene persoonlijk, andere zakelijk. Vol abonnement, op beide zelfde probleem. Omdat ik hem ook zakelijk gebruik is het echt een issue. Werken in de trein gaat niet meer.. 

mvg Bianca 

Dank voor het seintje @Verrenoorden, goed dat je dit aankaart. Het is zo dat niet álle gebruikers met een iPhone 11 deze issues met de verbinding ervaren. Vandaar dat we het toestel aanbieden in de webshop. Voor wie wel problemen met de verbinding ervaart, kan men bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Het onderzoek bij onze technische dienst loopt. Als je belt met onze klantenservice, wordt er een ticket voor je aangemaakt en hoor je het zo gauw er nieuws is. 


Beste Alexandra, bedankt voor je snelle reactie. Het klopt dat niet alle Iphone 11 toestellen dit probleem ervaren. Je collega in de KPN winkel in Leeuwarden vertelde mij dat het vreemd genoeg vooral bij de zwarte Iphones 11 voorkomt en andere kleuren er gek genoeg minder of geen last van hebben. Blijf ik erbij dat bij zoveel problemen van dezelfde aard bij één bepaalt toestel je als verkoper  de verantwoordelijkheid hebt om in ieder geval de consument te waarschuwen dat er problemen zijn met dit toestel. Alleen dan neem je als verkopende partij de verantwoordelijkheid die hoort bij een grote speler als KPN. Vooral omdat jullie betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben en je daarmee ook willen onderscheiden van de tientallen goedkope alternatieven. Ik snap dat het aanmaken van tickets voor jullie als medewerkers een mooi gebaar van oplossen is maar in de praktijk heb je er als gebruiker niets aan dat je weken zonder telefoon zit terwijl jullie je intern achter de schermen over de oplossing buigen. Neem je verantwoordelijkheid voor dit probleem KPN en bied de gedupeerde een passende oplossing waar je je klanten mee helpt en je je betrouwbaarheid behoud,

jullie kunnen me toch gewoon een ander toestel aanbieden, dan is toch alles opgelost. KPN blij want de klant is tevreden en blij en jullie zijn van de vervelende gesprekken in de winkel en aan de helpdesktelefoon af,

 

Nogmaals, ik vertrouw op een passende oplossing,

 

vriendelijke groet,

 

Niels Konijn

 


Reageer