Skip to main content

Hoi 

ik kan 0909 nummers niet bellen. Is er een mogelijkheid om dit te deblokkeren? Ik heb geprobeerd dit te vinden via KPN app en ook via de mobielinstellingen op mijn telefoon. Beide lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten Eline

vgm kan dit in mijnkpn op kpn.com.


Ik zit met hetzelfde probleem. Kan niks vinden in mijnKPN.nl 

Ben al uur aan het zoeken maar kan niks vinden of veranderen! Kan iemand mij helpen? 


Kies:

Kpn.com

Mijn kpn

Producten

Thuisproduct

Info en instellingen

Vaste telefoon

Hier zijn alle opties voor 0906 etc


Bert.123 

Dit gaat over mobiel telefoon niet over vast bellen. Heb geen vaste telefoon,alleen mobiel? En daar kan ik niks over vinden. Dank je wel voor je reactie


Volgens mij kan dat niet als je onbeperkt bellen hebt. Ik kwam er vandaag ook achter dat het niet kon! En een paar maanden geleden juist wel laten aanpassen...maar of dit het is weet ik ook niet. 


Hallo @Lientjuh87 @Gabje0104 deze blokkering kan je in MijnKPN alleen aanpassen voor de vaste telefoon. Voor je mobiel gaat dat niet, daarvoor heb je hulp nodig van een KPN medewerker.

Je kan bellen met KPN op 0800 0402 en  je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp (Mobiel)  en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.

Je kan ook hier wachten op een reactie van een medewerker, maar op het forum kan dat door de drukte meerdere dagen duren.


Bedankt voor de info. Ik heb ondertussen al telefonisch contact gehad en het is nu opgelost!