Skip to main content

Hallo, ik kan een bepaalt nummer niet bellen. Hij kan mij wel bellen en heeft mij dus ook niet geblokkeerd. Ik heb hem ook niet geblokkeerd, en hij mij ook niet. en weet ook zeker dat het nummer klopt want via Whatsapp kunnen we wel gewoon communiceren. 

Wat we al geprobeerd hebben:

*Sim in een andere telefoon gestopt.

*Mijn andere Simkaart(zelfde nummer)

*Elkaar verwijderd van telefoon.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? ik kan anderen wel bellen en voor zo ver ik weet, is hij de enige met wie ik dit probleem heb. Ben niet snel ten einde raad, maar… ;)

Vast bedankt en alvast fijne feestdagen gewenst allemaal.

@MichelO1 welkom op het forum. Ik ga voor je kijken! Gaat het om een Nederlands of buitenlands nummer? 


Hallo @MichelO1 is één van jullie misschien recent overgestapt naar een andere provider? Er gaat soms wat fout met nummerbehoud, waarbij een onvolledige ‘portering’ dit soort problemen geeft.


Hallo allen die reageerde, bedankt.

We zijn tot de ontdekking gekomen dat ik hem, iemand met budget mobiel, wel anoniem kan bellen. We hebben het idee dat het aan een van de providers ligt.  We doen het voorlopig wel ff met anoniem bellen, gezien de drukke dagen en zo.

 


Hallo @MichelO1 , heeft die persoon jouw nummer dan misschien per ongeluk “geblokkeerd” ? Dit is een instelling in de telefoon, de provider(s) hebben hier niets mee van doen.


Hoi Ruud,

Daar hebben we al uitgebreid naar gekeken, en mij bellen gaat zonder problemen. Ik heb zelf het idee dat het probleem bij Budget mobiel ligt, gezien dat toch een beetje een provider is als zoveel in een dozijn,

 

PS Bram, het gaat om een Nederlands nummer.

 


Hallo @MichelO1 , het blokkeren van een nummer voorkomt dat binnenkomende gesprekken doorkomen, maar dat houdt uitgaande gesprekken niet tegen. Dus “geblokkeerd” is volgens mij nog zeker een optie.


Probleem is opgelost, bleek idd uiteindelijk toch op een soort zwarte ijst te staan, van nummers die niet mochten bellen. Bedankt allemaal voor uw reacties.