Skip to main content
Vraag

Ik kan 5GB extra voor 1€ aanbod niet activeren

• April 20, 2026
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik krijg een mailtje dat ik extra data kan krijgen bv 5Gb voor 1 euro extra. De mail is afkomstig van mail@campagnes.kpncom Als ik op deze link druk moet ik in mijn kpn app inloggen maar daarna kom ik niet verder?

5 reacties

• Wijsgeer
  • April 20, 2026

Eindigt het laatste gedeelte op kpncom of kpn.com? Als het kpncom is dan is het foute boel (=phishing) en moet je niet reageren.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2026

Hallo ​@luc avoux ,

Ik vermoed dat de e-mail wel afkomstig is van KPN, want er is momenteel inderdaad zo’n actie bezig. Ze noemen het “Datapakkers”.

Was de afzender niet : mail.campagnes@kpn.com? Want een e-mail van KPN eindigt altijd op kpn.com.  

Datapakkers kunnen alleen besteld worden via MijnKPN (app of web), alleen klanten die geselecteerd zijn, zien het aanbod. Bij een verlenging van je abonnement vervalt de Datapakker. Het is een speciaal aanbod: als de Datapakker wordt uitgezet, kan KPN niet garanderen dat deze later tegen hetzelfde bedrag weer beschikbaar is.

Hoe zien de Datapakkers er precies uit?

Datapakker   
5GB €1,- per maand
10GB €1,75 per maand
20GB €3,- per maand

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2026

Dank voor je reactie. Email adres eindigt inderdaad op kpn.com . Kreeg die op 14 April j.l. en zou geldig zijn tot 28 April. Ben er ook van overtuigd dat het goed zit. Kom, als ik inlog helaas niet verder. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 21, 2026

Kom, als ik inlog helaas niet verder. 

Heb je meerdere mobiel abo's in MijnKPN? Dit aanbod geldt specifiek voor een abo, probeer met verschillende nummer van jouw abo's, voor een nummer moet je kunnen de deal activeren.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 21, 2026

Dank voor je reactie. Email adres eindigt inderdaad op kpn.com . Kreeg die op 14 April j.l. en zou geldig zijn tot 28 April. Ben er ook van overtuigd dat het goed zit. Kom, als ik inlog helaas niet verder. 

Graag gedaan, probeer anders via de website in te loggen. Mogelijk heb jij (jullie?) meerdere abonnementen? Op één van die abonnementen kun je dan gebruik maken van die datapakker. 

Kom je er niet uit? Vraag dan aan de klantenservice voor welk nummer deze aanbieding bestemd is.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: