Skip to main content
Antwoord

Ik kan al een aantal dagen niet bellen of gebeld worden

• June 12, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb dus al een aantal dagen dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden. Ik heb mn telefoon aan en uitgezet, over wifi bellen aan en uit, en als ik naar mn sim manager ga. Staat er "unknown number". Ik ben bang dat ik wat belangerijke belletjes misloop

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Steffenpersoon, welkom op de community. Het is niet de bedoeling dat je niet bereikbaar bent natuurlijk! Naast de vraag van Jan ven ik ook benieuwd of het wel werkt als je jouw simkaart in een ander toestel probeert. Kan je dan wel bellen, of werkt het dan ook niet? Uit je bericht kan ik niet halen of je een e-sim of een fysieke simkaart gebruikt.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 12, 2025

Beste ​@Steffenpersoon welk merk telefoon heb je en indien Android, welke versie?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Steffenpersoon, welkom op de community. Het is niet de bedoeling dat je niet bereikbaar bent natuurlijk! Naast de vraag van Jan ven ik ook benieuwd of het wel werkt als je jouw simkaart in een ander toestel probeert. Kan je dan wel bellen, of werkt het dan ook niet? Uit je bericht kan ik niet halen of je een e-sim of een fysieke simkaart gebruikt.