Skip to main content
Vraag

Ik kan al een jaar niet bellen met mijn mobiele abonnement

• December 4, 2025
  • 10 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik kan al een jaar geen gebruik maken van mobiele diensten ik kan niet bellen en niet gebeld worden? Er word nu naar de oplossing gezocht en moet weer 5 dagen wachten. Ik betaal wel 70 euro per maand voor mijn abonnement dus verwacht eigenlijk wel een compensatie voor dit probleem.

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 4, 2025

Waarom niet een jaar geleden meteen al actie ondernomen ​@Hessling ?

Wat zou het eventuele probleem zijn, geen bereik, geen goede simkaart, geen goede telefoon of anderszins?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Dat heb ik al eerder gedaan maar verder niet achteraan gegaan omdat ik nog een mobiel nummer heb (andere provider) het ligt zeker niet aan mijn toestel waar het wel aan ligt weet kpn zelf ook niet volgens mij 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 4, 2025

maar verder niet achteraan gegaan 

Dan kun je denk enige vorm van compensatie wel vergeten als je het zelf laat versloffen.

@Hessling 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Nou dat denk ik niet hè, moet gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden toch. Betaal niet voor niks voor mijn abonnement 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 4, 2025

€ 70 per maand voor mobiel? Lijkt me onwaarschijnlijk. Je moet hier de kosten voor het vaste abonnement er natuurlijk buiten laten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Gaat t niet om toch ik betaal dat wel elke maand aan hun en kan vrij weinig als je niet kan bellen

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Dat heb ik al eerder gedaan maar verder niet achteraan gegaan omdat ik nog een mobiel nummer heb (andere provider) het ligt zeker niet aan mijn toestel waar het wel aan ligt weet kpn zelf ook niet volgens mij 

Al een jaar niet kunnen bellen met je mobiel? Duidelijk, klaar mee. 🙄

Succes verder met de afhandeling! 👍

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Goedemiddag ​@Hessling 

Dat is al een flinke periode met problemen… even wat informatie over vergoedingen voor je, wij kunnen dit verder niet toekennen. Dit is een klanten helpen klanten forum en wij kunnen dit dan ook niet voor je regelen. 

Je hebt recht op compensatie vanaf het moment dat je je storing meldt; aangezien je KPN dan pas de gelegenheid geeft om het op te lossen, conform de algemene voorwaarden (en tevens de wet, de andere partij moet altijd eerst de kans krijgen het te verhelpen, uitzonderingen nagelaten)

Eventuele vergoedingen of iets dergelijks kun je aanvragen op https://kpn.com/vergoeding. Doe dit pas als je probleem is opgelost, dan krijg je de hele periode in 1x vergoed. Als je al een jaar problemen hebt, maar dit niet gemeld hebt, dan krijg je daar hoogstwaarschijnlijk geen vergoeding voor zoals ​@PeterG al aangeeft. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 4, 2025

€ 70 per maand voor mobiel? Lijkt me onwaarschijnlijk. Je moet hier de kosten voor het vaste abonnement er natuurlijk buiten laten.

Gaat t niet om toch ik betaal dat wel elke maand aan hun en kan vrij weinig als je niet kan bellen

Het is al een jaar. En je zegt zelf dat je het ook een hele tijd hebt gelaten voor wat het was.

Met zo'n houding kom je niet ver. Ik blaas hier maar weer af. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Lijkt me inderdaad een goed idee