Skip to main content
Beantwoord

Ik kan alleen maar internetten met mijn nieuwe SIM kaart. Bellen lukt niet

• August 8, 2025
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart van KPN, maar ik zou ermee moeten kunnen bellen zowel als Internetten.

Ik kan alleen maar Internetten (een uit twee is in ieder geval goed), maar KPN stuurt ook geen inlog wachtwoord of dergelijke naar mijn E-mail adres, ondanks het feit dat er word gezegd dat dat wel gebeurd, ook niets in de spam box.

Ik kan dus niet inloggen en dus ook niet doorgeven dat ik niet kan bellen met mijn telefoon.

Hierbovenop komt nog dat mijn pdf'jes met het contract en dergelijk wachtwoord vesleuteld zijn, terijl ik daar geen wachtwoord van weet, dit zou immers in het contract zelf moeten staan, maar die is dus versleuteld.

So, what now ? Hoe kan ik KPN bereiken zodat ze dat kunnen nagaan ? (behalve dit forum dan)

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@leFoureh, welkom op onze community! Ik zie dat er al wel meegedacht is maar je er toch niet helemaal uit kwam. Is het nog gelukt in de winkel? Als je niet kunt bellen is dat inderdaad de handigste optie. 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 8, 2025

Bellen met 0612001200 KPN Mobiel 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 8, 2025

lol, niet skimmen, maar lezen. Ik kan niet bellen met die sim.

De verbinding word direct verbroken na het ingeven.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 8, 2025

Regel dan een vaste lijn of een andere manier,

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 8, 2025

-.-

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@leFoureh 

Welkom op de community van KPN.

Een simkaart waarmee je alleen kunt internetten is ook niet de bedoeling.
Weet je zeker dat het niet per ongeluk een KPN data-only abonnement is??
Waarmee je alleen gebruik kunt maken van het internetten, en niet mee kunt bellen.

Een Mijn KPN account kun je helemaal zelf aanmaken.
Klik hiervoor op de volgende link, en volg de aanwijzingen:  KPN ID-account aanmaken
Een goed wachtwoord mag je zelf verzinnen, deze wordt niet toegestuurd door KPN.

Daarnaast wordt je contract met KPN nooit met een wachtwoord versleuteld verstuurt, maar zit altijd als een aparte bijlage (zonder wachtwoord) bij de bevestigingsmail.
Maar meestal is het wachtwoord je eigen postcode.
Dus mijn vraag is daarom ook, waar (verkooppunt) heb je dit abonnement aangevraagd??

Daarnaast kun je altijd langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langsgaan, als je geen mogelijkheid hebt om te kunnen bellen.
Neem dan wel je geldig legitimatiebewijs mee, want daar wordt om gevraagd.

Maar heb je het abonnement bij een ander verkooppunt (online of fysieke winkel), dan is dat je eerste wettelijke aanspreekpunt bij problemen en vragen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 8, 2025

Er zit onbeperkt bellen bij. Unlimited 50

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 8, 2025

Laat maar zitten, ik ga wel naar de winkel.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Hoi ​@leFoureh, welkom op onze community! Ik zie dat er al wel meegedacht is maar je er toch niet helemaal uit kwam. Is het nog gelukt in de winkel? Als je niet kunt bellen is dat inderdaad de handigste optie.Â