Skip to main content
Beantwoord

Ik kan de bestelling van mijn iPhone niet volgen

• August 17, 2024
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb op 9 augustus in een KNP winkel een iPhone besteld. Ik heb meteen een bevestiging ontvangen, maar daarna niets meer. Ik heb ingelogd op ‘Mijn bestelling’, maar krijg voortdurend het volgende bericht: 

• Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Wat nu?

Beste antwoord door Denise van KPN

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN, @Jongenblues! 💚 Normaalgesproken zou de bestelling nu al wel zichtbaar moeten zijn. Het klinkt haast alsof ‘ie ergens is blijven hangen. Je kunt het beste even bellen met 0800 0402, zoals @Noordzee ook al suggereerde. Mijn collega kan je verder helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 17, 2024

Hallo @Jongenblues ,

Tot 17.00 kun je hiervoor bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de status inzien. En anders maandag bellen vanaf 8.00.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2024

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN, @Jongenblues! 💚 Normaalgesproken zou de bestelling nu al wel zichtbaar moeten zijn. Het klinkt haast alsof ‘ie ergens is blijven hangen. Je kunt het beste even bellen met 0800 0402, zoals @Noordzee ook al suggereerde. Mijn collega kan je verder helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2024

Dank, maar probleem is inmiddels opgelost.