Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, iedereen kan ik bellen behalve mijn vrouw haha. Beiden hebben elkaar niet geblokkeerd en zij kan mij ook niet bellen..…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hmm, zet beide '’bellen via 4G'’ es uit. Lukt het dan wel?

En daarna weer aan…. 🤞

NB. Bel elkaar vooralsnog via Whatsapp. Kan ook alleen met audio. Dat gaat buiten de VoIP centrale van kpn om. Dus dat lukt tenminste dan wel. Verbruik audio bellen WA: 1 MB per 4 minuten. Dus ook via de mobiele bundel goed te doen.

Lukt een good old sms wel naar elkaar?


Hoi, 

 

Bedankt voor je reactie, als ik “bellen via 4G” uitzet dan lukt het inderdaad wel, maar ik kan dit moeilijk elke keer uitzetten toch als ik haar bel?

 

Bellen via WhatsApp doen we nu meestal inderdaad, maar dit werkt lang niet altijd helaas vandaar de voorkeur voor “normaal bellen”


Een forum kpn moderator komt hier nog.

Zet alvast zo veel mogelijk gegevens in je forum profiel voor deze. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Onderaan die pagina knop bewaren. 

En zeker jullie beider nummers. 

De moderator kan er dan gelijk induiken als ie hier is.

Wachtrij wel 5 dagen. 1 oktober sta je dus in de rij nu.


Wat een vreemd probleem @schouten1981 🤔😅

Werkt het bij je vrouw hetzelfde? Dus dat ze je wel kan bellen als ze bellen via 4G uitschakelt?


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


We hebben het beiden nu allebei uitgezet en we kunnen weer bellen. Dus gewoon uit laten staan denk ik maar dan?


We hebben het beiden nu allebei uitgezet en we kunnen weer bellen. Dus gewoon uit laten staan denk ik maar dan?

Ik vrees dat het na de uitschakeling van 2G per 1 december 2024 dan mogelijk toch weer een probleem wordt. Maar dat is afwachten.


Tegen die tijd hebben we allebei wellicht een nieuw toestel :-)

 

 


We hebben het beiden nu allebei uitgezet en we kunnen weer bellen. Dus gewoon uit laten staan denk ik maar dan?

Als jullie verder geen problemen ervaren met het bellen én jullie blijven binnen Nederland, dan kunnen jullie dit doen. In een aantal landen is 2G echter al uitgeschakeld, dus daar zou het voor andere problemen zorgen. Ik ben wel nog steeds erg benieuwd waar dit toch aan kan liggen 🤔 Misschien een gekke vraag, maar zouden jullie eens van toestel willen wisselen? Dus jouw simkaart in die van haar en andersom? En dan bellen via 4G eerst op het ene toestel weer aanzeten en even testen, en daarna op het andere toestel even weer aanzetten en dan testen? Misschien levert dat nog inzichten op!


Reageer