Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen e-sim aanvragen bij een Motorola G56

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 12 keer bekeken

Voor mijn kind wil ik een eSIM aanvragen bij een KidsSim abbo. Alleen het toestel staat niet in de lijst bij het aanvragen en dus kan het niet. Echter, bij alle specs staat beschreven dat Motorola G56 wel degelijk eSIM compatibel is. Hoe zit het? 

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@Thijs13 welkom op de KPN Community! Ik zie hem ook niet bij de beschikbare toestellen staan. Alleen zijn voorganger de G53. Waar het verschil zit durf ik niet zo te zeggen. Wellicht moet dit getest worden en komt het later beschikbaar. Je zou even langs een KPN winkel kunnen gaan om dat ter plekke te testen. Wil het niet dan kan er altijd nog een fysieke simkaart in eventueel. 

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hoi ​@Thijs13 welkom op de KPN Community! Ik zie hem ook niet bij de beschikbare toestellen staan. Alleen zijn voorganger de G53. Waar het verschil zit durf ik niet zo te zeggen. Wellicht moet dit getest worden en komt het later beschikbaar. Je zou even langs een KPN winkel kunnen gaan om dat ter plekke te testen. Wil het niet dan kan er altijd nog een fysieke simkaart in eventueel. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 3, 2025

Mijn telefoon staat ook niet bij ondersteunende telefoons, gewoon iDeal 1ct betalen in installeren. Het is geen verschil tussen verschillende Androids of iPhones. Bij esim op smartwatches is wel anders, zonder ondersteuning van KPN is een heel ingewikkeld verhaal.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Proberen kan natuurlijk altijd inderdaad en lukt het niet dan is een fysieke simkaart het alternatief.