Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb met een oud abonnement van jullie altijd nog mijn toestelkosten doorbetaald, deze wil ik uiteraard graag terugvragen. 

Echter kan ik op  MijnKPN geen enkele factuur inzien, ik zie enkel een laadbalk die oneindig door gaat…

 

Gijs

 

 

Hoi Gijs, welkom op het forum. 

Is je abonnement nog wel actief bij ons? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig om eventueel teveel betaalde bedragen te crediteren. :) 


Dag Alex, Dankjewel voor je reactie.

Zojuist mijn profiel bijgewerkt. Mijn abonnement is niet langer actief, het ging om een Iphone 5s abonnement. Ik heb hier meerdere jaren toestelkosten voor betaald terwijl die al afbetaald was. 

Eind vorig jaar was ik in een KPN winkel in Enschede en vertelde een collega van jullie mij dat dit soort abonnementen nu ook niet eens meer mogen..

Ik heb uiteraard wel mijn bankafschriften maar zou het ook fijn vinden als ik van jullie een overzicht heb waarin ik precies de periode van mijn oude abonnement kan nalopen

 

 

 


Dankjewel Gijs, ik heb gevonden en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zij pakken ding binnen ongeveer 5 werkdagen. :)