Skip to main content

Ik kan geen MB's delen met mijn voormalige Telfort abonnement.

  • June 10, 2020
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Mijn abonnement van Telfort is over gezet naar KPN, het probleem is dat het delen van MB’s mij niet lukt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

June 10, 2020

Hallo @Heddyans1950 , dat klopt, dat kunnen alléén KPN-klanten.

Telfort-klanten kunnen hun overgebleven data tot 2 maanden terug meenenem naar de huidige maand.

Als je MB's wilt kunnen delen i.p.v meenemen moet je een èchte KPN-klant worden.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • June 10, 2020

Hallo @Heddyans1950 , dat klopt, dat kunnen alléén KPN-klanten.

Telfort-klanten kunnen hun overgebleven data tot 2 maanden terug meenenem naar de huidige maand.

Als je MB's wilt kunnen delen i.p.v meenemen moet je een èchte KPN-klant worden.