Skip to main content

Bij mij lukt het ook niet. Heb 06 simkaart en data simkaart maar kan niks delen.

Hallo @HansB71 

Staan de twee producten op hetzelfde adres geregistreerd? Zou je dan de twee nummers willen koppelen aan jouw KPN ID? 

Zou je anders je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer(s) en klantnummer(s)? 


@HansB71 

Is het koppelen van de twee productenin jouw KPN ID gelukt? 


Ik heb beide nummers ge-koppled maar kan geen MB’s delen. Zie beide nummer ook in mijn KPN staan.


Het 097-nummer moet ook toegevoegd worden aan jouw huishouden. Dat kan een moderator voor jou regelen. 

Er komt hier nog een moderator langs. 

Het kan/kon ook online:

https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden 

 


Heb geprobeerd de nummers opnieuw toe te voegen, krijg de melding dat het niet lukt omdat ze ze waarschijnlijk al zijn aangemeld. In mijn KPN overzicht zie ik ook beide nummers staan.


Dan wordt het toch wachten op een moderator. Of als je het meteen geregeld wilt hebben: Bellen met 0800-0402. 


Goedemiddag @HansB71, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop dat het nummer van je data simkaart nog niet toegevoegd is aan de registratie voor de voordelen. Het 06-nummer is, voor zover ik zie, niet toegevoegd. Ik ga een melding maken bij onze KPN Compleetdesk, zodat zij zo snel mogelijk dit gaan toevoegen! Je krijgt hier vanzelf bericht over, ik denk begin volgende week.


Het is inmiddels gelukt!


Fijn, en bedankt voor je terugkoppeling Hans! :smile:


Reageer