Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen sms'jes ontvangen in het buitenland, hoe kan ik contact krijgen met KPN?

• September 20, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Iemand enig idee hoe je een KPN medewerker kan spreken zonder dat je belt? Het is zo slecht geregeld. Ik zit in het buitenland en kan niet bellen en smsjes ontvangen voor een bepaalde tijd.

Ik wil 1. Inloggen maar dat kan niet want moet 2 staps verificatie van hun invoeren doormiddel van…. SMS. 2. Ik wil achter mijn abonnement nummer  komen maar dat staat nergens vermeld in de app en op de website kom ik niet door, punt 1! 

chatbot kan je alleen door een medewerker gebeld worden. Mailen kan niet. Oftewel ik kan helemaal niemand bereiken. Zeer slechte service.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@MichBr95 

Welkom op de community van KPN.

Als je graag persoonlijke contact wilt met een medewerker van KPN, dan zou je toch op zoek moeten naar een andere telefoon, bijvoorbeeld van een reisgenoot of via een vaste telefoon.

Je kunt dan vanuit het buitenland KPN bereiken op:

• Vaste telefoonlijn (telefooncel) : 0031 - 6 12001200
  • Vanaf een mobiele telefoon: +31 - 6 12001200

Chatten en mailen kan inderdaad niet met KPN, aangezien deze opties’s niet aangeboden worden.
Wel kun je nog contact opnemen met KPN via KPN via X of Facebook.

Bel je met een mobiel van een reisgenoot, en zit je gewoon binnen de EU, dan valt bellen naar Nederland binnen de bel-bundel of onbeperkt bellen.
Via een vaste telefoonlijn heb je wel te maken met gesprekskosten.

Je klantnummer van KPN, vindt je op elke factuur die je maandelijks ontvangt.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MichBr95 

Welkom op de community van KPN.

Als je graag persoonlijke contact wilt met een medewerker van KPN, dan zou je toch op zoek moeten naar een andere telefoon, bijvoorbeeld van een reisgenoot of via een vaste telefoon.

Je kunt dan vanuit het buitenland KPN bereiken op:

• Vaste telefoonlijn (telefooncel) : 0031 - 6 12001200
  • Vanaf een mobiele telefoon: +31 - 6 12001200

Chatten en mailen kan inderdaad niet met KPN, aangezien deze opties’s niet aangeboden worden.
Wel kun je nog contact opnemen met KPN via KPN via X of Facebook.

Bel je met een mobiel van een reisgenoot, en zit je gewoon binnen de EU, dan valt bellen naar Nederland binnen de bel-bundel of onbeperkt bellen.
Via een vaste telefoonlijn heb je wel te maken met gesprekskosten.

Je klantnummer van KPN, vindt je op elke factuur die je maandelijks ontvangt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@MichBr95. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je vastloopt op onze website bij het inloggen op MijnKPN. Die multifactor authenticatie is wel even een flink obstakel als je geen SMS kunt ontvangen. 

Je noemt dat je je abonnementnummer zoekt en dan bedoel je denk ik je klantnummer. Dit nummer kun je ook vinden bij de maandelijkse incasso naar KPN en begint met 20 of 40. En zoals ​@Michel.uit.Arnhem al aangeeft kun je 'm ook altijd vinden op de factuur. Je hebt wel toegang tot de MijnKPN app als ik je goed begrijp, dus dat zou moeten lukken. Maar we helpen je ook graag verder als je aangeeft waar je je klantnummer voor nodig hebt. Misschien hebben wij het antwoord of de oplossing voor jou. 

Wellicht heb je al contact gehad met KPN Webcare via X of Facebook en ben je al geholpen. Zo niet, laat maar weten of wij nog iets kunnen doen!