Skip to main content
Vraag

Ik kan geen WhatsApp berichten sturen via multisim op Apple Watch 11

• March 26, 2026
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik kan Whatsapp berichten wel ontvangen maar niet kunnen sturen via multisim op apple watch 11 met cellular. Wie kerkent dit of kan mij helpen. alvast dank!

Admin: titel in tekst geplaatst.

7 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Manonnonie 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je ook graag berichten wilt versturen via Whatsapp via jouw Apple Watch, maar nu tegen een probleem aan loopt.

Daarom heb ik een uitgebreid nieuwsbericht toegevoegd, waarin ook wordt uitgelegd op welke wijze je een bericht kunt versturen via jouw Apple Watch, dus lees het even rustig door.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het nieuwsbericht:

Laat nog wel even weten, of het je hiermee gelukt is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Dag Michel, dank voor je bericht maar helaas zonder resultaat. Ook whatsapp chat geïnstalleerd maar zodra hij op 4G gaat dan is bericht mislukt. Wel op wifi/ verbonden met iPhone kan ik berichten versturen. In mijn instellingen van whatsapp op mijn iPhone kopje gekoppelde apparaten zegt het volgende: Watch is geïnstalleerd maar is niet actief. Maar jeetje zeg: wat is er toch aan de hand 🤨.. ik ontvangen wel alles als ik op 4G zit dus er is verbinding. Alleen versturen doet het niet.. 🙃

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Manonnonie en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al wat hulp hebt gehad.
Wat gek dat alleen het versturen niet lukt. 😕 

Werkte het eerder wel en, zo ja, is er iets verandert waardoor het niet meer zou kunnen werken? 
Wat gebeurt er precies als je een bericht wilt versturen? Komt er een rood uitroepteken bij te staan bijvoorbeeld? 
Heb je de Apple Watch en je iPhone al eens opnieuw opgestart sinds dit gebeurt? Ik ben benieuwd of dat de oplossing is. 

Coolblue heeft ook wat stappen voor het herstarten en resetten van je Apple Watch: Hoe herstel jij je Apple Watch bij problemen? | Coolblue
Misschien is dat nog het proberen waard. Ik ben benieuwd of hij na een frisse reset wel weer goed overweg kan met Whatsapp. 

Laat je het weten? Ik hoor graag of het gelukt is!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 28, 2026

Beste ​@Manonnonie wat zegt de WhatsApp helpdesk over jouw probleem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2026

Dag Sanne, 

Dank je wel voor je bericht. ik heb mijn Apple Watch ontkoppeld van iPhone en whatsapp eraf gehaald van Watch als op iPhone en daarna weer erop maar dat heeft ook niet geholpen. En inderdaad ik krijg een melding, een rood uitroepteken met tekst mislukt. Ik heb sinds 2 weken deze Watch. Dus alle ideeën van coolblue heb ik dus al gedaan..🤔

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2026

Beste ​@Manonnonie wat zegt de WhatsApp helpdesk over jouw probleem?

Dag JanD dank voor je reactie, ik heb ze nog niet benaderd maar ga ik zeker doen. Gr 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Heel gek dat dit alles niet geholpen heeft. De WhatsApp helpdesk is ook een goed idee! Ik ben erg benieuwd of die hier een oplossing voor hebben. 
Ik heb ook nog wat stappen van Apple zelf gevonden voor problemen met het versturen van berichten via de Apple Watch. De meeste daarvan zal je al geprobeerd hebben, maar aan het einde raden ze je aan om contact met Apple Support op te nemen als het nog niet gelukt is. 

Dat is wellicht ook nog het proberen waard, naast de vraag bij WhatsApp zelf neerleggen. Hopelijk is er via één van die wegen dan een oplossing te vinden. 🤞🏻