Skip to main content
Vraag

Ik kan KPN niet toevoegen als betaalmethode aan Google play, ik krijg foutmelding: [OR_MIVEM_03]

• July 29, 2026
  • 7 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik kan mijn KPN-account niet toevoegen aan Google Play en krijg de foutmelding [OR_MIVEM_03]

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 30, 2026

Dan lijkt het erop dat er een blokkade is ingesteld. Dit kan je via PayInfo.nl instellen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2026

bij payinfo staat alles interactief en uit zie foto 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 30, 2026

Waarschijnlijk is er dan een blokkade ingesteld bij KPN.

Bel KPN gratis op 0800-0402, of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Monsterdjj, welkom allereerst bij onze community. 

Ik heb ook het vermoeden dat hier ergens een blokkade ingesteld staat. Is het inmiddels gelukt met de tip van AriënC? Waarvoor dank! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 3, 2026

@Monsterdjj 

Ik lees in jouw tekst en titel Play.

Dus games of spelen.

Verder gaat het over Pay of te wel betalen.

De foto zie ik inderdaad Pay staan.

Gaat het nu over Play of Pay? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 3, 2026

het is inderdaad pay, ik gebruik al jaren google one die via me kpn abonnement betaald word via de pay maar op eens krijg ik de melding ik een nieuwe betaald methode moets toevoegen om google one te blijven gebruiken en doen had ik ne nummer verwijderd en opnieuw proberen toevoegen en toen krijg ik dus die melding ik ben opeens geblokkeerd 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 3, 2026

@Monsterdjj Wanneer was je mobiel abonnement was gestart? Bij Vodafone is het betalen via mobiel provider in de eerste 90 dagen geblokkeerd. Google One via KPN rekening is KPN Pay (betalen via vast internet factuur), dit is heel anders als betalen via mobiel provider.