Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn e-Sim niet activeren via MijnKPN, ik kan niet inloggen met MFA

• August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Als ik inlog in mijnkpn zie ik geen link om mijn esim te installeren. Verder werkt op dit moment mijn telefoonnummer ook niet en kan ik dus geen sms ontvangen of bellen. Ik heb geprobeerd om in te loggen via mijn kpn alleen daar heb ik blijkbaar geen mfa ingesteld. Via mijnkpn kan ik ook geen nieuwe abbo toevoegen. Ik zit dus vast en kan niet bellen met de klantenservice,.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@mtrinh 

Welkom op de community van KPN.

Geen paniek, overal is een passende oplossing voor, ook voor jouw probleem.

Je kunt namelijk door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, een nieuwe eSIM installeren en activeren.
Per e-mail krijg je dan de activatiecode toegestuurd, en dan is het nog simpel om de eSIM op jouw smartphone te activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: eSIM activeren via iDEAL

Je moet de iDEAL betaling wel uitvoeren met het bankrekeningnummer dat bekend is bij KPN.

Wil dit ook niet lukken, dan kun je morgen langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.
Daar kan een medewerker je ook helpen aan een werkende eSIM op je smartphone.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mtrinh 

Welkom op de community van KPN.

Geen paniek, overal is een passende oplossing voor, ook voor jouw probleem.

Je kunt namelijk door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, een nieuwe eSIM installeren en activeren.
Per e-mail krijg je dan de activatiecode toegestuurd, en dan is het nog simpel om de eSIM op jouw smartphone te activeren.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: eSIM activeren via iDEAL

Je moet de iDEAL betaling wel uitvoeren met het bankrekeningnummer dat bekend is bij KPN.

Wil dit ook niet lukken, dan kun je morgen langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.
Daar kan een medewerker je ook helpen aan een werkende eSIM op je smartphone.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@mtrinh. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw e-sim te activeren. Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt?