Skip to main content

Ik kan mijn huisarts niet bellen omdat ik niet door het keuzemenu kom met mijn iphone. Heb sl eens opgestart. Gecheckt met nummer van werk ict (ook keuzemenu) maar dat werkt dus ook ineens niet… Wat te doen?

Ik kan mijn huisarts niet bellen omdat ik niet door het keuzemenu kom met mijn iphone. Heb sl eens opgestart. Gecheckt met nummer van werk ict (ook keuzemenu) maar dat werkt dus ook ineens niet… Wat te doen?

Hallo @Ietdebilde je hebt in een ander bestaand oud topic die vraag ook al gesteld, dus nogmaals stellen is zinloos, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen. 

Zelf heb ik geen verstand van Apple, dus ik kan je helaas geen passend antwoord verder geven.

Als je nog eens een keer een vraag voor het foprum hebt maak dan een eigen topic aan en breek niet in in een bestaand topic om eerder genoemde redenen.

Succes.

 


Nounou, dank voor geen antwoord. Ik zal nooit meer op dit forum naar een probleemoplossing zoeken. 


Nounou, dank voor geen antwoord. Ik zal nooit meer op dit forum naar een probleemoplossing zoeken. 

Hallo @Ietdebilde je hoeft niet zo verongelijkt te reageren. Zo werkt het forum nu eenmaal, zie de huisregels.

Ik heb alleen maar geprobeerd, als mede-forumlid, je op het goede spoor te zetten.

Succes.

 


Hoi, @Ietdebilde 

Er is een storing bij Vodafone. Veel zorginstellingen, waaronder veel huisarts praktijken, hebben dat als provider. 

Bij de storing komt JOU stem, en dus ook de tonen die je tijdens de verbinding wilt verzenden, niet door bij de ontvanger.

https://nos.nl/artikel/2471361-storing-vodafone-telefoonproblemen-bij-onder-meer-ziekenhuizen-en-112


Dank @PeterG  dat was het inderdaad: storing. En sorry dat ik zo reageerde maar had zeer dringend de huisarts nodig en was in paniek dat het niet lukte. 


Ik hoop dat je de huisarts nog via een andere lijn, bv de vaste, hebt kunnen bereiken, @Ietdebilde .

Maar als de huisarts zelf getroffen was, dan hopelijk via hun mobiele nummer ofzo...