Skip to main content

Na verkeerd ww ingevoerd te hebben wil ik de telefoon herstellen maar loopt vast en doet niks meer. Iemand enig idee?

Beste ​@Patricia1004 bij een Android telefoon bestaat een optie netwerkinstellingen resetten.

Zoiets bestaat mischien ook voor de Iphone.

Dan worden de netwerkinstellingen van Bluetooth, Wifi en mobiele verbindingen gereset naar hun fabriekswaarden.

Succes.

Beste ​@Patricia1004 bij een Android telefoon bestaat een optie netwerkinstellingen resetten.

Zoiets bestaat mischien ook voor de Iphone.

Dan worden de netwerkinstellingen van Bluetooth, Wifi en mobiele verbindingen gereset naar hun fabriekswaarden.

Succes.

Dat kan je bij Apple wel vergeten, is gewoon goed beveiligd en onherstelbaar.

Na verkeerd ww ingevoerd te hebben wil ik de telefoon herstellen maar loopt vast en doet niks meer. Iemand enig idee?

Je bent je wachtwoord van je Apple ID vergeten of wat bedoelt je precies ?

Goedemorgen ​@Patricia1004 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Het wordt me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt, kun je dit nader toelichten? Wat voor type telefoon gebruik je? We denken graag met je mee maar hebben daar wel iets meer context voor nodig!

Goedemorgen ​@Patricia1004 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Het wordt me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt, kun je dit nader toelichten? Wat voor type telefoon gebruik je? We denken graag met je mee maar hebben daar wel iets meer context voor nodig!

Mogguh ​@Jan van KPN, het is nog vroeg natuurlijk maar in zijn titel staat iPhone 16 😉 Appel heeft alleen één wachtwoord voor je Apple ID, die je nodig hebt bij het wissen van je telefoon. Vandaar mijn opmerking eerder.

Ik gooi er nog een bak(ken) koffie in ​@bnh!!

Ik gooi er nog een bak(ken) koffie tegenaan ​@bnh!!

Hahah geniet ervan!

​@Patricia1004 het makkelijkste is om bij de Apple Store langs te gaan of bij Amac. Daar kunnen ze je wellicht beter helpen. Ik hoop voor je dat er nog wat aan te doen is. 

​@Patricia1004 het makkelijkste is om bij de Apple Store langs te gaan of bij Amac. Daar kunnen ze je wellicht beter helpen. Ik hoop voor je dat er nog wat aan te doen is. 

Die kunnen niks betekenen voor je.

De enige optie is de normale wachtwoord herstel manier of de recovery manier:

https://support.apple.com/nl-nl/118574

Die kunnen niks betekenen voor je.

De enige optie is de normale wachtwoord herstel manier of de recovery manier:

https://support.apple.com/nl-nl/118574

​@bnh misschien hebben mensen net wat extra hulp nodig en die kunnen zij vinden in de Apple Store of bij Amac. Hun kunnen dan hulp bieden en er samen uitkomen. 

Voor dat extra hulp komen ze hier, in dit geval kunnen ze ook echt niks. Apple verwijst je direct naar deze link op hun website. 

Reageer