Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem alle dingen in de app en op mijn kpn doen het prima, behalve het inzien van mijn verbruik. Ik kan dus nooit zien hoeveel mb ik nog over heb erg irritant.

mvg Sylvia

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hallo @Sylviav, welkom! Heel begrijpelijk dat je graag wilt kunnen zien hoeveel MB's je nog te besteden hebt deze maand. Heb je toevallig een Unlimited abonnement? Bij deze abonnement is het namelijk zo dat je het verbruik niet in kunt zien. Dat is ook niet erg, want je hebt onbeperkt data. In dat geval kan je jouw data verbruik in jouw telefoon zelf bijhouden. In het topic Zorgeloos mobiel internet met Unlimited lees je hoe je dit kunt doen.

Mocht het nou gaan om een ander abonnement waarvan je het verbruik niet kunt zien, dan kan het helpen om de app opnieuw te installeren. Helpt ook dit niet, dan kan het helpen om jouw producten te ontkoppelen. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.