Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet bellen en heb ook geen internet

• May 28, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik neem contact met u op omdat mijn mobiele nummer [***] momenteel niet werkt. Ik kan geen oproepen plaatsen of ontvangen, en ik heb ook geen toegang tot mobiel internet.

Ik heb de simkaart al opnieuw in mijn toestel geplaatst en mijn toestel herstart, maar het probleem blijft bestaan.

Graag zou ik willen weten wat de reden is van deze storing en wat de stappen zijn die ik moet ondernemen om mijn nummer zo spoedig mogelijk weer te 

Mijn naam i [Anas]

Ik verblijf momenteel in [Denekamp, Overijssel].

Ik hoop spoedig van u te horen en een oplossing te vinden voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Asas, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt om jou te helpen bij jouw vraag.

Je ervaart problemen met mobiel bellen en internetten, begrijp ik. We hadden afgelopen weekend een storing met mobiel bereik. Deze storing is inmiddels al wel opgelost. Ervaar je nog problemen? Dan kan het helpen om jouw toestel uit te schakelen, 2 minuten te wachten en dan weer in te schakelen.

Als dit niet helpt, kijk dan ook eens hier: Problemen met mobiel bellen of gebeld worden. Hier staat een stappenplan dat je kan helpen bij het oplossen van jouw mobiele problemen.

Kom je er daarmee niet uit? Dan kan je inderdaad bij een winkel langs gaan, zoals ​@PeterG suggereert. Kijk op kpn.com/winkel om een winkel bij jou in de buurt te vinden.

Liever niet naar de winkel maar wel persoonlijk contact? Maak dan een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • May 28, 2025

Je bent hier op een openbaar forum terechtgekomen. Het is niet erg handig om persoonlijke gegevens, zoals je mobiele telefoonnummer, te vermelden ​@Asas. Voorkomen is hoe dan ook beter dan genezen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Ik ben nieuw, maar dit wist ik niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Bedankt

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

Erg vervelend dat je nu geen mobiele verbinding hebt.

In deze situatie kun je het beste bij een telefoonwinkel langsgaan. Dat hoeft niet per se een kpn winkel te zijn. Een partner als Coolblue, Optie #1, Phonehouse, Mediamarkt e.d. kan ook. Die mogen wel kosten rekenen (meestal € 10 - € 25).

Voor een adres van een kpn winkel in je omgeving kijk op kpn.com/winkel .

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Asas, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt om jou te helpen bij jouw vraag.

Je ervaart problemen met mobiel bellen en internetten, begrijp ik. We hadden afgelopen weekend een storing met mobiel bereik. Deze storing is inmiddels al wel opgelost. Ervaar je nog problemen? Dan kan het helpen om jouw toestel uit te schakelen, 2 minuten te wachten en dan weer in te schakelen.

Als dit niet helpt, kijk dan ook eens hier: Problemen met mobiel bellen of gebeld worden. Hier staat een stappenplan dat je kan helpen bij het oplossen van jouw mobiele problemen.

Kom je er daarmee niet uit? Dan kan je inderdaad bij een winkel langs gaan, zoals ​@PeterG suggereert. Kijk op kpn.com/winkel om een winkel bij jou in de buurt te vinden.

Liever niet naar de winkel maar wel persoonlijk contact? Maak dan een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.