Skip to main content
Vraag

Ik kan niet bellen of gebeld worden in de VS

  • 14 September 2024
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ben in de VS. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb roaming aanstaan. Ik heb mijn toestel opnieuw opgestart. Ik wil graag hulp van een medewerker die naar mijn account kan kijken

Hi @Esther Polak, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Kun je wel internetten met je mobiel in de VS? Zou je ook eens handmatig andere netwerken willen proberen in je telefoon? Je toestel staat nu waarschijnlijk op automatisch een netwerk selecteren. 

Met een Android toestel gaat het ongeveer als volgt: Instellingen > Netwerk en internet > Mobiel netwerk. Als u twee SIM-kaarten gebruikt, kiest u een SIM-kaart. Tik op de schakelaar Geavanceerd > Netwerk automatisch selecteren om uit te schakelen, en tik vervolgens op Netwerk. Selecteer een netwerk.

Met een iPhone: Instellingen > Mobiel netwerk > klik op Netwerkselectie > vink de optie 'Automatisch' uit. Wacht tot de beschikbare netwerken worden weergegeven. Dit kan tot twee minuten duren.


Hallo Alex,

Bedankt voor je bericht en ondersteuning.

 

ik kan prima internetten met de mobiel.

ik heb 4G calling uitgezet

Ik heb geprobeerd een ander netwerk te selecteren, zoals je aangeeft. Ik zit nu op AT&T - KPN Als ik ‘automatically select netwerk “ uitzet kom ik in een venster “choose network”. Er veschijnt dan echter niets in de lijst, ook niet als ik een tijd wacht.

Ik ben van de week heel even en geheel toevallig op een plek geweest waar ik vanzelf op een ander netwerk was gekomen, gek genoeg juist een heel afgelegen plek waar internet het amper deed, en toen heb ik even mijn voicemails kunnen afluisteren .

Als jij mij op 13:23 en 13:24 hebt proberen te bellen van af nr 0619002807 dan heb ik daar wel een sms over ontvangen. Maar dat kan ook iemand anders zijn geweest die ik niet ken

Ik hoop dat je nog een oplossing voor me hebt,

 

Hartelijks Esther

 


Ik kan zo niet bedenken waarom jij geen netwerken ziet als je automatisch uitzet. Misschien overbodig, maar je toestel heb je al eens herstart? Mag ik ook weten welk toestel je hebt? 


Ja ik heb ge herstart . ik heb deze telefoon: https://www.unihertz.com/products/jelly-2?srsltid=AfmBOoqXbs2a9Pqw9Cob9jIQcgh_pvTO7QIdSGu5pG5u7E5QWq48aggb


Reageer