Skip to main content

Ik kan sinds ik afgelopen zaterdag aangekomen ben niet bellen of gebeld worden in Frankrijk. Ik heb de telefoon al herstart, netwerk selectie veranderd, maar geen verschil. Internet valt ook telkens weg, moet telkens een andere aanbieder selecteren, herstarten of vliegtuigstand werkt niet.

Ik heb al langer last van problemen met internet, door een storing bij KPN op iPhone, maar nu moet ik elk uur instellingen om zetten om alleen al internet te hebben. Bellen of gebeld worden werkt nog steeds helemaal niet. Wat moet ik nu doen? Het gaat om een iPhone 12 Pro Max.

Hetzelfde probleem hier. Een iPhone 12 Pro Max, maar continu, soms meerdere keren per uur geen internet, pas na opnieuw starten van de telefoon. Ticket aan laten maken, maar 0 communicatie.
Komt daarnaast ook nog het probleem dat ik sinds ik afgelopen zaterdag in Frankrijk ben aangekomen, ook niet meer kan bellen. KPN is niet te contacteren, de chat blijft een belafspraak voorstellen.

Ik ben overgestapt van Odido naar kpn net voordat dit gezeik is begonnen, maar zodra ik terug ben van vakantie ga ik zoeken hoe ik het abonnement per direct op kan zeggen en weg kan gaan.

De service van kpn was in het verleden top, maar ik heb nog nooit zo slechte service meegemaakt als nu. Zeer teleurstellend dit.

 

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic


KPN heeft een tijd geleden aangegeven dat er problemen zijn met de iPhone 11 (Pro) en iPhone 12 (Pro) (Max). Aangezien je al geprobeerd heb je telefoon opnieuw op te starten en de vliegtuigstand al heb geprobeerd raad ik je aan dan even de netwerk instellingen resetten van de iPhone 12 Pro. Zorg er ook voor dat je de laatste IOS versie heb draaien. Mocht dat ook niet werken, dan moet je even contact opnemen met KPN, dat kan ook via social media. 


Reageer