Hoi @Cinven, balen dat je al langere tijd problemen ervaart met de verbinding op jouw iPhone SE. Zoals je misschien gemerkt hebt, heeft onze technische dienst het op dit moment erg druk. Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met mensen op te nemen naar aanleiding van een ticket. Het enige wat je kunt doen, is het contact afwachten.
Hoi KPN, maar hoe lang moet ik nu nog wachten? Het is erg vervelend als mijn internetverbinding (4G) op allerlei momenten niet werkt. Morgen is het twee weken geleden dat de ticket met de klacht is aangemaakt.
Dat snap ik. Je wilt natuurlijk liever eerder dan later een oplossing voor jouw probleem. Helaas moet je nog even geduld hebben. Het kan nog wel twee weken duren voor je gebeld wordt door de technische dienst. Ze hebben het echt heel druk.
Dan ga ik na jaren klant bij jullie zijn geweest overstappen naar een andere provider die geen gebruik maakt van het kpn netwerk. Gisteren was er een noodgeval en kon ik niet bellen en gebeld worden. Dit is onhoudbaar!
In geval van nood zou je altijd nog 112 moeten kunnen bellen. Dit gaat namelijk buiten het reguliere netwerk om.
Maar verder kan ik de situatie niet anders maken dan ‘ie is.
@Denise van KPNÂ Iemand moest mij juist bereiken i.v.m. een noodgeval...
Ah, ja, dat is vervelend. Maar ik kan het niet anders maken, sorry. Het is echt afwachten tot de technische dienst contact met je opneemt.
De SE 2020 heeft met dezelfde problematiek te maken als de iPhone 11. KPN heeft het probleem voor de iPhone 11 inmiddels erkent en belt mensen op om de telefoon om te ruilen voor een iPhone 13. Enkel en alleen als je op de lijst staat (middels een ticket).
Voor iPhone SE gebruikers is daar nog niks over bekend volgens mij. En voor iPhone 12 gebruikers wordt geadviseerd om de laatste update uit te voeren. Als dit ook niet helpt, dan moet je ook, helaas, blijven wachten totdat KPN meer laat weten. Maar weet wel dat mensen als sinds eind mei aan het wachten zijn en dat er nu mondjesmatig iPhone 11’s worden omgeruild voor 13’s. Ik heb nog nergens gelezen dat iemand met een SE ook een ruil is aangeboden.
Ja, ik hoorde ook dat de problemen met Iphone 11 niet op te lossen zijn door KPN en dat men nu klanten belt om in te ruilen voor een Iphone 13 als je een ticket hebt. Ik heb als sinds juli een ticket en maar wachten en wachten, om de week zelf maar bellen naar KPN, maar dat helpt voor geen centimeter ook! Blijkbaar vindt KPN het niet belangrijk dat klanten al maanden wachten, enige antwoord is wacht maar. Ja hoe lang moet je wachten, misschien moet ik zeggen, ik wacht ook met facturen betalen….
Het is uitermate vreemd en frustrerend dat de wachttijden voor een eerste reactie na melding steeds langer worden. Er worden immers tickets gesloten doordat een oplossing wordt geboden door de iPhone 11 te ruilen voor een iPhone 13 of door te verwijzen naar een software update.Â
Zijn degenen die dit probleem moeten oplossen soms ingezet om ‘boventallige’ TV ontvangers op te sporen @Denise van KPN?
Het is uitermate vreemd en frustrerend dat de wachttijden voor een eerste reactie na melding steeds langer worden. Er worden immers tickets gesloten doordat een oplossing wordt geboden door de iPhone 11 te ruilen voor een iPhone 13 of door te verwijzen naar een software update.Â
Zijn degenen die dit probleem moeten oplossen soms ingezet om ‘boventallige’ TV ontvangers op te sporen @Denise van KPN?
Haha, mijn moeder heeft daar nu mee te maken. Hier hebben ze wel tijd voor en ik krijg vandaag al een belletje terug over de extra 5 euro die ze denken mis te lopen.
Dan zijn ze megasnel inderdaad.
Zijn degenen die dit probleem moeten oplossen soms ingezet om ‘boventallige’ TV ontvangers op te sporen @Denise van KPN?
Haha, mijn moeder heeft daar nu mee te maken. Hier hebben ze wel tijd voor en ik krijg vandaag al een belletje terug over de extra 5 euro die ze denken mis te lopen.
Dan zijn ze megasnel inderdaad.
De situatie bij je moeder inzake de extra ontvanger ken ik niet precies maar mocht ze straks voor de extra ontvanger aangeslagen worden, dan krijgt ze wel het opnamepakkket à € 4.99 gratis aangeboden.Â
Het levert kpn dus € 0,12 per jaar op.
€ 0,12 per jaar! Is toch om je te bescheuren . Hoe belachelijk kan je je als bedrijf maken? Zeker als je je bedenkt dat apparatuur die niet via de officiële weg verkregen is, gewoon werkt en kunt gebruiken?
Nee, zeker niet. De mobiele technische dienst heeft hier niks mee te maken. Maar feit blijft wel dat de mobiele technische dienst een team mensen is dat alle tickets handmatig bij langs loopt. Hierdoor duurt het helaas langer.