Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden als ik multisim activeer op mijn Apple Watch 10

• February 6, 2025
  • 52 reacties
  • 1005 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

52 reacties

• Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Hier ook het probleem 

schijnt dat ze eraan werken maar moeten het zelf in de gaten houden 

• Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Beste - ik heb een google pixel 9 pro en en de google pixel watch 3. Op de watch gebruikt gemaakt van de e-sim. Als ik gebeld wordt wordt het gesprek direct be-eindigd. Hoe kan ik dit oplossen. Groet.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Het advies is nog steeds om de multisim actief te houden voor minimaal 24 en daarna zou je sowieso weer bereikbaar moeten zijn. Het gaat hier wel om 24 werkuren, dus het weekend telt niet mee. In die eerste 24 uur dat je anders niet bereikbaar zou zijn, kun je dat tijdelijk herstellen door de Wifi en bluetooth uit te zetten op de smartwatch. Dan kun je weer gebeld worden. 

Kunnen sommigen van jullie bevestigen dat deze workaround werkt? En als het niet werkt, dan hoor ik dat ook graag. 

• Topper
  • February 20, 2025

Het advies is nog steeds om de multisim actief te houden voor minimaal 24 en daarna zou je sowieso weer bereikbaar moeten zijn. Het gaat hier wel om 24 werkuren, dus het weekend telt niet mee. In die eerste 24 uur dat je anders niet bereikbaar zou zijn, kun je dat tijdelijk herstellen door de Wifi en bluetooth uit te zetten op de smartwatch. Dan kun je weer gebeld worden. 

Kunnen sommigen van jullie bevestigen dat deze workaround werkt? En als het niet werkt, dan hoor ik dat ook graag. 

Helaas werkt dit na 5 dagen nog niet. Ook al eerder aangeven 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Zou je je profiel eens willen invullen ​@Roy73? Dan ga ik je nummer als voorbeeld doorgeven aan de mensen die eraan werken. 

Nog even voor de duidelijkheid: Werkt de Wifi en bluetooth uitzetten wel voor jou? Dat je dan in ieder geval bereikbaar bent?

• Topper
  • February 20, 2025

Zou je je profiel eens willen invullen ​@Roy73? Dan ga ik je nummer als voorbeeld doorgeven aan de mensen die eraan werken. 

Nog even voor de duidelijkheid: Werkt de Wifi en bluetooth uitzetten wel voor jou? Dat je dan in ieder geval bereikbaar bent?

Als dat uit staat werkt het wel. Maar als 1 van de 2 wordt ingeschakeld werkt het niet meer en ben ik onbereikbaar. Zelf kan ik dan wel bellen. 

profiel ingevuld 

• Deelnemer
  • February 21, 2025

Vandaag nog maar eens proberen dan net weer de aim geactiveerd en wifi en Bluetooth uitgezet 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dank je voor het invullen ​@Roy73. Als ik kijk op je aansluiting is de multisim niet meer actief. Ook heeft ie niet een volledig 24 uur actief gestaan (weekend telt niet mee). Zou je 'm nog eens aan willen zetten en dan 24 uur willen wachten? 

• Nieuwkomer
  • February 22, 2025

Bij mij werkt de multisim nu goed. Duurt dus inderdaad even voordat dit werkt.

Dus kan opnemen op telefoon en horloge

Gr.

• Auteur
  • Topper
  • February 22, 2025

Beste Benno, 

Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt? Inderdaad door 24 uur aan laten staan?

Groet, Arjan

• Nieuwkomer
  • February 22, 2025

Hallo Arjan, Inderdaad 24uur geen bluetooth en wifi aan op de watch. Alleen via de E-Sim. Dat werkte bij mij. Gr. Benno

• Deelnemer
  • February 23, 2025

Vandaag iPhone 15 en Apple Watch 10 gekocht, Multisim aangezet…kan niet meer gebeld worden, zelfs niet nadat applewatch is afgekoppeld. Bluetooth en wifi uitgezet.. kan niet gebeld worden. Heb hulp nodig.

• Deelnemer
  • February 24, 2025

Vandaag nog maar eens proberen dan net weer de aim geactiveerd en wifi en Bluetooth uitgezet 

Bij mij lijkt het nu allemaal goed te werken. 

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

Ook ik heb wifi en bluetooth uitgezet, maar helaas dan niet bereikbaar. KPN, kunnen jullie al andere oplossingen bieden?

• Deelnemer
  • February 24, 2025

Ik heb het gisteren werkzaam gekregen door de focus op mijn mobile uit te zetten, dit te synchroniseren met Apple Watch zodat het op de Watch ook uit staat…vervolgens wifi en Bluetooth uitgezet. Daarna was ik via e-sim zowel op mobiel als op Watch belbaar.

nu wacht ik af hoe snel die Multisim naar behoren gaat werken…ga het eind van de middag, na 24 maar weer eens proberen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Mooi dat je het uiteindelijk werkend hebt kunnen krijgen ​@Andre65r. Bedoel je met ‘focus’ uitzetten op je iPhone dat je deze instellingen bent langsgelopen? Hopelijk werkt dat ook voor jou ​@Arjan 2111. Anders is het helaas even de 24 uur uitzitten. 

• Deelnemer
  • February 24, 2025

Je kunt focus (inkomende belletjes onderdrukken als je slaapt) volledig uitschakelen op je iPhone en dan deze synchroniseren met je Watch..waar deze dan ook uit staat. Dan worden de inkomende belletjes niet meer onderdrukt..zo is het bij mij gelukt om het probleem op te lossen maar dan wel wifi en Bluetooth uit

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

Inmiddels is de wifi, bluetooth en de focus uit en werkt het inderdaad hoe het moet. 
Ik ga dit 24 uur zo laten. Een vraag over de focus. Kan dit na 24 uur ook weer aan, of moet dit uit blijven?

• Topper
  • February 25, 2025

Inmiddels bij 1 toestel werkend. 
alleen het ander toestel iPhone 14 met Watch 10 staat al 2 weken op activeren. 
resetten of ontkoppelen van de Watch en de app verwijderen heeft geen zin. 
als alles weer gekoppeld is dan staat die meteen weer op activeren. 
krijg dit met geen enkele mogelijkheid weg. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Inmiddels is de wifi, bluetooth en de focus uit en werkt het inderdaad hoe het moet. 
Ik ga dit 24 uur zo laten. Een vraag over de focus. Kan dit na 24 uur ook weer aan, of moet dit uit blijven?

Ok, mooi dat het voor nu werkt. Na 24 uur zou je de focus-instellingen weer moeten kunnen inschakelen en ook Wifi en bluetooth. 

Ik zie inderdaad op één van je nummers de multisim geactiveerd staan. Top dat het nu ook daarop werkt. Op de andere twee nummers (**212 en **481) zie ik verder geen actie qua activatie van een multisim. Raar dat ie maar op activeren blijft staan. 

Kun je eens controleren of je de multisim kunt uitzetten met de instructie die je op onze kennisbank kunt vinden? En daarna opnieuw kunt activeren? En je gebruikt ook dezelfde KPN ID gegevens als voor het nummer waarbij het wel is gelukt? 

• Topper
  • February 25, 2025

Ok, mooi dat het voor nu werkt. Na 24 uur zou je de focus-instellingen weer moeten kunnen inschakelen en ook Wifi en bluetooth. 

Ik zie inderdaad op één van je nummers de multisim geactiveerd staan. Top dat het nu ook daarop werkt. Op de andere twee nummers (**212 en **481) zie ik verder geen actie qua activatie van een multisim. Raar dat ie maar op activeren blijft staan. 

Kun je eens controleren of je de multisim kunt uitzetten met de instructie die je op onze kennisbank kunt vinden? En daarna opnieuw kunt activeren? En je gebruikt ook dezelfde KPN ID gegevens als voor het nummer waarbij het wel is gelukt? 

Helaas gaat dat niet. Ook in de winkel kregen ze dit niet geregeld. Hun denken dat die in het systeem ergens vast hangt. 

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2025

Bij mij werkt het nu helemaal zoals het moet. Dank iedereen voor de tips and tricks. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Helaas gaat dat niet. Ook in de winkel kregen ze dit niet geregeld. Hun denken dat die in het systeem ergens vast hangt. 

Dan gaat het waarschijnlijk inderdaad ergens mis op je mobiel nummer en zit er een kink in de kabel ergens bij ons. Dan raad ik je aan om te bellen met onze helpdesk en dan een ticket voor de Technische Dienst aan te laten maken. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Zorg er dan voor dat je het EID nummer van de smartwatch bij de hand hebt om door te geven Dan kan dit in de ticket meegenomen worden. Het EID-nummer vindt je zo: klik hier

• Topper
  • February 28, 2025

Dan gaat het waarschijnlijk inderdaad ergens mis op je mobiel nummer en zit er een kink in de kabel ergens bij ons. Dan raad ik je aan om te bellen met onze helpdesk en dan een ticket voor de Technische Dienst aan te laten maken. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Zorg er dan voor dat je het EID nummer van de smartwatch bij de hand hebt om door te geven Dan kan dit in de ticket meegenomen worden. Het EID-nummer vindt je zo: klik hier

Als je in mijn account kijkt ben al vanaf 6 februari aan het bellen met jullie. Tevens winkelbezoeken en tickets aangemaakt. Ben nu nog aan het wachten op een oplossing. dus ga me nu niet vragen voor een terugbel verzoek want degene die er ook maar een beetje verstand van heeft heb ik nog niet gesproken

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Als je in mijn account kijkt ben al vanaf 6 februari aan het bellen met jullie. Tevens winkelbezoeken en tickets aangemaakt. Ben nu nog aan het wachten op een oplossing. dus ga me nu niet vragen voor een terugbel verzoek want degene die er ook maar een beetje verstand van heeft heb ik nog niet gesproken

Na een diepere duik in je gegevens zie ik dat er al een ticket loopt bij onze Technische Dienst. Je hebt ook al mailcontact met deze afdeling zie ik, dus dat is mooi om te zien. Dan raad ik je aan om te wachten op verdere instructies en hulp vanuit hun.