Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden als ik thuis ben, gaat meteen naar voicemail

• May 30, 2023
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Dylan Burer
Nieuwkomer

Goedemorgen,

Ik ben van het weekend achter gekomen dat als mensen mij proberen te bellen op mijn mobiel en ik thuis ben dat ze gelijk voicemail krijgen. op andere plekken gaat de telefoon wel gewoon over alleen als ik thuis ben dan heel vaak niet.

Hoe kan dit?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Dylan Burer en welkom op het forum!

Gek dat het alleen misgaat als je gebeld wordt. 😕 Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart sinds dit speelt? 

Zo ja, gebeurt dit dan bij alle nummers die je bellen? Of alleen een bepaald aantal nummers? 

Ook ben ik benieuwd of het wel goed gaat als je VoWiFi (bellen via wifi) instelt

Gewoon om te kijken hoe het dan gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 30, 2023

Hallo @Dylan Burer 

Kan je ook zelf niet bellen als je thuis bent? Gaat het wel als je naar buiten gaat? Dan is je huis welicht te goed geïsoleerd en kan het mobiele signaal niet naar binnen doordringen. Dan is “Bellen via WiFi” mogelijk de oplossing voor jouw probleem.

https://www.kpn.com/beleef/blog/mobiel-bellen-met-wifi-van-kpn.htm

Dylan Burer
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2023

Nee zelf kan ik wel bellen. ik krijg een bericht binnen van een gemiste oproep en als ik terugbel dan is er niks aan de hand. alleen als ze mij bellen dan krijgen ze voicemail.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2023

Hi @Dylan Burer en welkom op het forum!

Gek dat het alleen misgaat als je gebeld wordt. 😕 Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart sinds dit speelt? 

Zo ja, gebeurt dit dan bij alle nummers die je bellen? Of alleen een bepaald aantal nummers? 

Ook ben ik benieuwd of het wel goed gaat als je VoWiFi (bellen via wifi) instelt

Gewoon om te kijken hoe het dan gaat.