Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden of zelf bellen op Samsung A55

• August 21, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Helaas kan ik al een paar dagen niet bellen of gebeld worden. 

Ik heb mijn toestel al meerdere keren aan en uit gezet. De simkaart heb ik geprobeerd in een andere telefoon en daar werkt het wel.

Is er een instelling in mijn telefoon, Samsung A55 die ik perongeluk veranderd kan hebben? 

Bedankt. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@DesireeW , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Heb je al gekeken naar de bovenstaande tips en zo ja, is het probleem hiermee verholpen? Andere tip is om met je toestel even langs een KPN winkel te gaan mocht je daarvoor in de gelegenheid zijn, dan kunnen mijn collega's direct meekijken en ik verwacht dat het probleem op die manier snel is verholpen! 🙏🏻

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 21, 2025

Beste ​@DesireeW geef binnen je toestel de netwerkinstellingen eens een reset, dan worden wifi, Bluetooth en Mobiele instellingen gereset naar hun standaard waarden en werkt het in de regel weer.

Leen59
Wijsgeer
  • August 21, 2025

Staat je telefoon niet per ongeluk in de vliegtuig stand?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@DesireeW , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Heb je al gekeken naar de bovenstaande tips en zo ja, is het probleem hiermee verholpen? Andere tip is om met je toestel even langs een KPN winkel te gaan mocht je daarvoor in de gelegenheid zijn, dan kunnen mijn collega's direct meekijken en ik verwacht dat het probleem op die manier snel is verholpen! 🙏🏻