Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden op mijn samsung S20 5g

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb een Samsung S20 5g, en sinds kort heb ik geen constante internet, terwijl ik een nieuwe simkaart heb.

En als mensen mij bellen gaat het over op voicemail, Terwijl deze uit staat.

Tig keer opnieuw opgestart, en vliegmodus in aan en uit.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Duchess58, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat het sinds kort niet helemaal goed meer gaat 😕

Je hebt problemen met internet én met bellen begrijp ik, is dat ook waarom je een nieuwe simkaart hebt? Of heb je een nieuwe simkaart met een andere reden, en zijn deze problemen pas daarna ontstaan?

Zou je jouw simkaart in een ander toestel te testen, en dan bij voorkeur ook een andere simkaart in jouw toestel? Op die manier weten we of het aan je simkaart ligt, of dat er toch iets niet goed gaat met je toestel.
Ik wil je ook aanraden om de stappen op Geen netwerkverbinding of bereik op mobiel | KPN te volgen, vanuit daar wordt je stapsgewijs uitgelegd wat je kunt proberen te doen, en mocht dat niet helpen dan kan je vanuit daar ook vérdere hulp ontvangen!

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Welkom op de community ​@Duchess58, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat het sinds kort niet helemaal goed meer gaat 😕

Je hebt problemen met internet én met bellen begrijp ik, is dat ook waarom je een nieuwe simkaart hebt? Of heb je een nieuwe simkaart met een andere reden, en zijn deze problemen pas daarna ontstaan?

Zou je jouw simkaart in een ander toestel te testen, en dan bij voorkeur ook een andere simkaart in jouw toestel? Op die manier weten we of het aan je simkaart ligt, of dat er toch iets niet goed gaat met je toestel.
Ik wil je ook aanraden om de stappen op Geen netwerkverbinding of bereik op mobiel | KPN te volgen, vanuit daar wordt je stapsgewijs uitgelegd wat je kunt proberen te doen, en mocht dat niet helpen dan kan je vanuit daar ook vérdere hulp ontvangen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 29, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 29, 2025

Ïk heb het gelemaal laten nakijken, het ligt niet aan het simkaartje. Maar aan de telefoon.... dus volgend jaar een nieuwe telefoon. 

Nu zolang een telegoon geleend.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 2, 2025

Ah, jammer dat je telefoon het niet meer goed doet ​@Duchess58 😔 Heel fijn dat je er 1 kunt lenen totdat je zelf weer een nieuwe kunt kopen!