Skip to main content

Ik ben in Griekenland en kan niet meer bellen met mijn telefoon

Hallo @Stavroula , ben je wel met een Griekse provider verbonden en niet per abuis automatisch met een Turkse provider (geen EU)?


Ja wel Cosmote, 

Ik ben ver van Turkije, ik ben gewoon in Athen.

 

 


Hi @Stavroula, wat gek dat je ineens niet meer kunt bellen :slight_frown:

Kan je wel gebruik maken van het internet? En lukt het om te sms’en? En hoe gaat het als iemand jou probeert te bellen, wil dat wel?

Wat krijg je precies te zien of te horen als je het probeert? En zou je eens met een ander Grieks netwerk willen verbinden om te kijken of dat wel lukt?


 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ik heb ook een sms gestuurd naar service, maar ook niks van daar.

Sms werkt soms en ik heb ook automatisch en manual netwerken gewisseld.

Meestal ik kan niet verbinding maken of ik hoor in Grieks dat die nummer bestaat niet.

Ik heb wel geprobeerd +31 of 0031 of wel zonder, maar niks

 


Ah, dus soms lukt het wél om een sms te versturen maar het bellen gaat fout, ongeacht met welk netwerk je verbonden bent? Kunnen andere mensen jou wél bellen? En hoe gaat het internetten, lukt dat ook niet?

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!