Skip to main content

Kan niet meer bellen of internetten in het buitenland (België),

Im heb al een nieuwe telefoon gekocht. De settings zijn gecontroleerd door een medewerker van een KPN winkel. Die had ook een nieuwe sim kaart gemaakt maar het probleem blijft bestaan.

Aanvullend goed om the melden dat ik tijdens een reis in Canada een buitenlandbundel. Bij thuiskomst kon ik in het buitenland niet meer bellen, ik kan gelukkig nog wel gebeld worden. 


In België is de dekking (voor kpn) vrij slecht. 

Met Proximus heeft kpn bijvoorbeeld geen contract. En laat dat in delen van het land de enige te zijn met dekking...


Beste Peter, bedankt voor je bericht maar mijn vrouw heeft hetzelfde abonnement bij KPN en ook een iPhone en die heeft geen problemen


Beste Peter, bedankt voor je bericht maar mijn vrouw heeft hetzelfde abonnement bij KPN en ook een iPhone en die heeft geen problemen

merkwaardig. En hebben jullie ook geprobeerd om de SIM kaartjes even uit te wisselen? Op die manier kunnen we uitsluiten of het iets met de sim of met de telefooninstellingen te maken hebben.


Hebben we niet geprobeerd maar de telefoon is vernieuwd en de settings staan identiek aan die van mijn vrouw. Ik heb het sterke vermoeden dat het probleem ontstaan is na het activeren van de buitenlandbundel.