Hallo @Meothrandir , heb je al geprobeerd om het via de website https://mijn.kpn.com/ te doen? Eventueel op een PC of laptop ipv je mobiel?
jawel, maar om een e-sim te installeren moet je de kpn app op je mobiel gebruiken. Dus als ik dan op mijn pc op mijn.kpn.com ben staat de optie er niet bij. Ik denk omdat mijn.kpn niet kan verifieren of mijn mobiel geschikt is. Als ik het op mijn mobiel via de website probeer, dan opent deze de app op het moment dat ik naar de e-sim optie ga.
ok ik ben een stapje verder gekomen. Door het lettertype op mijn mobiel te verkleinen kan ik wel op de knop drukken, dus dat werkt.
Echter, daarna komt een verificatiestap waarbij je een SMS zou moeten ontvangen, maar die kan ik niet ontvangen omdat mijn simkaart het niet meer doet…
Fijn dat het je in ieder geval gelukt is om de knop zichtbaar te krijgen in de app, @Meothrandir. Alleen begrijp ik dat het je nu alsnog niet lukt, omdat je geen verificatie sms kunt ontvangen. Dat is inderdaad lastig. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een e-sim te installeren zonder verificatie sms. Dat betekent dat je nu geen e-sim kunt installeren. Daarvoor zal je eerst een nieuwe fysieke simkaart moeten aanvragen. Dit doe je gemakkelijk via MijnKPN.
Hoi Denise,
dat heb ik nu gedaan en alles werkt nu.
bedankt!