Skip to main content

Goedenmiddag! Dit heb ik sinds kort, diverse malen geprobeerd opnieuw in te stellen, Apple gebeld of dr wellicht een achterstand of iets is, dit is niet het geval. Kpn gesproken, niks openstaand of andere dingen die niet horen. Help! Want het is knap vervelend

Hallooo?? Een reactie of iets zou fijn zijn...


Ik heb precies hetzelfde probleem. 3 x KPN gebeld en ze hebben mij meegedeeld dat alles goed staat echter ik krijg keer op keer dezelfde foutmelding. Op payinfo.nl staat er ook geen blokkade.

Vindt het erg vervelend temeer KPN niet met een oplossing komt.

 


"Ik ben eruit! Heb contact gehad met Apple support. De algemene voorwaarden zijn veranderd. Als er nog saldo op je Apple account staat, kun je dus geen betaling via mobiele betaling doen. Je saldo op je Apple-account moet dus op 0 staan en dan kun je als het goed is weer betalen via mobiele betaling"

 

ik heb dit gevonden bij een andere topic.. zou wellicht kunnen helpen?


Goedemorgen @Trucker-RV en @HappyDays en beide welkom hier op ons forum!

Hallooo?? Een reactie of iets zou fijn zijn...

Excuses hiervoor, het lijkt erop dat dit topic tussen wal en schip is beland (slordig) en dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. 

 

"Ik ben eruit! Heb contact gehad met Apple support. De algemene voorwaarden zijn veranderd. Als er nog saldo op je Apple account staat, kun je dus geen betaling via mobiele betaling doen. Je saldo op je Apple-account moet dus op 0 staan en dan kun je als het goed is weer betalen via mobiele betaling"

 

ik heb dit gevonden bij een andere topic.. zou wellicht kunnen helpen?

Dit is voor mij ook nieuw maar ik denk wel hele waardevolle informatie. 

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. 3 x KPN gebeld en ze hebben mij meegedeeld dat alles goed staat echter ik krijg keer op keer dezelfde foutmelding. Op payinfo.nl staat er ook geen blokkade.

Vindt het erg vervelend temeer KPN niet met een oplossing komt.

 

@HappyDays , Heb jij iets gehad aan de tip hierboven van @Trucker-RV?


Dank voor je bericht. Er staat geen saldo op.

heb 4 mobieltjes en bij alle 4 lukt het niet.


Dank voor je bericht. Er staat geen saldo op.

heb 4 mobieltjes en bij alle 4 lukt het niet.

Dan sta ik ook echt even voor een raadsel @HappyDays :( Niet om dit af te schuiven, maar heb je hierover ook al eens contact opgenomen met Apple? Mede omdat je aangeeft 3 x met ons gebeld te hebben en alles aan onze kant goed lijkt te staan. Indien nodig kan ik dit ook voor je checken, zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je dan een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Dank voor je bericht. Er staat geen saldo op.

heb 4 mobieltjes en bij alle 4 lukt het niet.

Dan sta ik ook echt even voor een raadsel @HappyDays :( Niet om dit af te schuiven, maar heb je hierover ook al eens contact opgenomen met Apple? Mede omdat je aangeeft 3 x met ons gebeld te hebben en alles aan onze kant goed lijkt te staan. Indien nodig kan ik dit ook voor je checken, zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je dan een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Ik heb wel apple gesproken, bij hun staat alles op groen licht. Zij schuiven het af op KPN. 


Je hebt helemaal gelijk. Inmiddels eea met Apple afgestemd. Het zou morgen moeten werken. KPN heeft alles goed gecontroleerd en mij prima geholpen.

De fout lag zeker niet bij KPN.

 

 


Je hebt helemaal gelijk. Inmiddels eea met Apple afgestemd. Het zou morgen moeten werken. KPN heeft alles goed gecontroleerd en mij prima geholpen.

De fout lag zeker niet bij KPN.

 

 

Goed om te lezen @HappyDays en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten, wordt gewaardeerd!


Mag ik vragen wat je hebt afgestemd?? Want bij mij werkt het nog steeds niet


Er bleek nog 2 euro op mijn Apple pay tegoed te staan.

dit moest ik aanvullen tot 10,00 euro en een aankoop doen in de App Store tot het bedrag 0,00 was en toen lukte het om via kpn een aankoop te doen.

 


Mag ik vragen wat je hebt afgestemd?? Want bij mij werkt het nog steeds niet

Nog steeds niet @Trucker-RV?

Wat je nog zou kunnen proberen, is contact opnemen met de afdeling 'Collections'. Deze afdeling gaat over alles wat met betalen te maken heeft en zij kunnen op dat vlak ook meer inzien dan dat ik kan. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken en vraag vervolgens of die je kan doorverbinden met 'Collections'. Ik hoop oprecht dat zij wel kunnen zien waar het fout gaat en wat er nodig is om dit op te lossen! 


Ja nee het werkt! Idd het bedrag opmaken tot 0,0 euro. Daarna werkt de aansluiting via kpn weer.

 

dus Happydays! Super bedankt✌🏽