Skip to main content
Antwoord

Ik krijg de melding dat de iPhone 15 Pro niet op voorraad is, wanneer komt die alsnog?

• December 13, 2023
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb 3 december een nieuw abonnement aangevraagd voor mezelf en voor mijn vrouw. Dit is met een iPhone 15 pro. De bestelling staat nog steeds op controleren met het bericht dat de iPhone niet op voorraad is. Slechte zaak is dat. Maar wanneer is die wel op voorraad en kan ik hem verwachten we hebben de telefoons nodig.  Moeten we echt nog weken wachten ?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Hans id, welkom! Ik zie dat we de iPhone 15 Pro met ongeveer een weekje verwachten. Zodra er een toestel voor jou beschikbaar is, krijg je hier apart nog een mailtje over. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 13, 2023

Misschien is het beter te annuleren en naar de media markt te gaan. Die kunnen wel binnen 24 uur leveren. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2023

Beste @Hans id, welkom! Ik zie dat we de iPhone 15 Pro met ongeveer een weekje verwachten. Zodra er een toestel voor jou beschikbaar is, krijg je hier apart nog een mailtje over.Â