Beste.. als ik een sms wil versturen dan krijg ik een sms van kpn dat het saldo niet toereikend is maar ik heb een abonnement bij Budget mobiel. Hoe kan dit?
Hallo
Heb je toevallig gekozen voor 200 belminuten/sms-jes per maand?
Dan kunnen die opraken. Geen idee waarom die sms van KPN komt. Zodra je belminuten, sms’jes of internet uit je bundel op zijn, kun je op dat moment je abonnement niet gebruiken. Máár, je kunt in dat geval wel Extra Tegoed kopen om je minuten, sms’jes of GB’s weer aan te vullen.
Ik heb net 2 minuten vd 200 minuten op maar dat is bij Budget mobiel. Is Budget mobiel van KPN?
Ik heb net 2 minuten vd 200 minuten op maar dat is bij Budget mobiel. Is Budget mobiel van KPN?
Nee, dat is een aparte provider.
Dan weet ik het ook niet, snap niet dat sms'en niet lukt.. Maar iig bedankt voor je reactie!
Budget Mobiel is een apart merk, maar draait wel op het netwerk van KPN.
Oké, vreemd dat bij sms'en staat saldo ontoereikend, terwijl ik toch echt nog genoeg saldo heb. Nou ja, iig bedankt
Hi
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door onze community, waarvoor dank.
Budget Mobiel is een apart merk, maar draait wel op het netwerk van KPN.
Dit klopt inderdaad. Nog als toevoeging, neem even contact op met de klantenservice van Budget Mobiel, wij hebben geen inzage in de gegevens van hun klanten. Als je op die pagina naar beneden scrolt zie je alle contactmogelijkheden.
Bedankt!
Bij BudgetThuis kan je binnen je normale bundel geen sms sturen naar nummers met 4 cijfers, zoals tv acties. Daarvoor is de Extra Tegoed bundel nodig.
Aha, dan is dat het "probleem".. ik zou inderdaad mee doen met een oplossing voor een online puzzel en de oplossing sturen per sms naar 4 cijfers! Bedankt voor je reactie, ik ga wat op de extra tegoed bundel zetten!
Budget Mobiel maakt niet alleen gebruik van het mobiele netwerk van KPN, maar laat ook bepaalde andere technische en administratieve zaken door KPN afhandelen. Dat verklaart het KPN-bericht.
Zo wordt bijvoorbeeld bij Budget Thuis alle zaken rond het gebruikte modem (verzending, updates, retouren) ook verzorgd door KPN.
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld AH Mobiel. Als je bij AH Mobiel gebruik maakt van het Slim Only-abonnement worden de incasso's daarvoor ook verzorgd door KPN. Die staat dan ook als incasseerder op het bankafschrift vermeld.
Piet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.