Skip to main content

Ik kan gebruik maken van WiFi in mijn appartement maar ik krijg een melding "geen dataverbinding"…

Router is gereset, mobiel opnieuw opgestart, helaas geen verbetering.

Waar ligt dit aan? Wie kan mij op weg helpen? (Turkije)

Hoi @Tam0979, welkom bij ons op het forum. Wij hebben geen zicht op vaste verbindingen in Turkije, wij leveren die alleen in Nederland.

Je kunt het beste de eigenaar van het appartement of de Turkse provider die dat abonnement levert. 


Heb je wel een verbinding met het wifi netwerk?

Kan je eens een screenshot van die melding plaatsen en daarbij de rest van het scherm ook zichtbaar laten zijn?


Uiteindelijk is er contact geweest met kpn (via zus en dochter...) Internet is verholpen door een monteur…

Bedankt voor het mee denken!! 


In Turkije een KPN monteur? Dat lijkt me sterk. Als er een KPN monteur was, was het niet in Turkije aan de hand. Ik heb dan geen idee wat er was, maar blij dat het is opgelost.


Via mijn zus/dochter in NL, is er contact geweest met kpn.

Uiteindelijk een onafhankelijke monteur laten komen, daar waar ik verblijf in Turkije ;-)


Aaah op die fiets. Doordat je het over Turkije had dacht ik dat jij het probleem in Turkije ervaarde, maar het was dus een probleem in Nederland terwijl jij in Turkije bent? Ik was op het verkeerde been gezetÂ đŸ™‚

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost!