Skip to main content
Vraag

Ik krijg geen verificatie sms om in te loggen op MijnKPN

• May 4, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik probeer op de app van mijn kpn in te loggen maar ik krijg geen sms’jes van jullie binnen met een code. Meerdere mailen geprobeerd, telefoonwinkel geweest, wachtwoord veranderd, in spam gekeken maar niks.

ik wil graag kunnen inloggen 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Daphne munneke 

Welkom op de community van KPN.

Dat is vanzelfsprekend vervelend dat je niet kunt inloggen op de Mijn KPN app, omdat je geen verificatiecode per SMS ontvangt met daarin de inlogcode.

Je hebt best al veel ondernomen om het probleem te doen oplossen, maar zo te zien zonder resultaat.

Ik adviseer je daarom om even met de klantenservice van KPN te bellen, via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag ik kan niet inloggen.

Leg dan aan de medewerker die je te spreken krijgt, het probleem duidelijk uit.
Mocht het nodig zijn, dan kan er een ticket worden aangemaakt voor de technische dienst.

Zodra je weer ingelogd bent op de Mijn KPN app, kun je sinds kort er ook voor kiezen om de twee-staps-verificatie door middel van een authenticator-app te verrichten.
Hierbij ontvang je geen verificatiecode per SMS meer, maar genereer je met de authenticator-app een inlogcode om in te kunnen loggen op de Mijn KPN app en Mijn KPN account achter een PC.
Je leest er alles over in de volgende topic:

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Daphne munneke .  Welkom hier.

@Michel.uit.Arnhem  geeft een paar hele goede tips. Heb je die al kunnen uitvoeren? Heb je bijvoorbeeld al contact gehad met de helpdesk hierover?