Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen verificatiecode bij aanvraag van Esim

• July 18, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Mijn dochter zit aan mijn abonnement gekoppeld , kids abonnement. En staat dus ook in mijn kpn met haar abonnement. Nu heeft ze een nieuwe iphone 16 gekocht en moet ze een esim aanvragen want geen fysieke sim kaart mogelijk in deze telefoon. We zitten in amerika momenteel en op wifi. We hebben mijnkpn op haar telefoon gezet met mijn inlog. Vanuit haar nummer vraagt ze dan esim aan. Echter ze krijgt geen verificatiecode. En dan gebeurt er verder niks. Hoe krijgen we dit opgelost. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@AnkMS. Welkom op de community! Goed om te horen dat het is opgelost! Soms zorgen de netwerkinstellingen er inderdaad voor dat sms’jes niet doorkomen, zeker als je in het buitenland bent. Fijn dat je het hier laat weten. Misschien helpt dit ook andere klanten met hetzelfde probleem.

Geniet nog van jullie tijd in Amerika!🙂

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Laat maar. Er was iets met de netwerkinstellingen en daardoor kwamen de sms’jes niet door. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2025

Hoi ​@AnkMS. Welkom op de community! Goed om te horen dat het is opgelost! Soms zorgen de netwerkinstellingen er inderdaad voor dat sms’jes niet doorkomen, zeker als je in het buitenland bent. Fijn dat je het hier laat weten. Misschien helpt dit ook andere klanten met hetzelfde probleem.

Geniet nog van jullie tijd in Amerika!🙂

Â