Skip to main content

Het verhogen van een databundel wordt door KPN niet geƫffectueerd. Je betaalt dus wel maar KPN weigert het uit te voeren. Waarom doet KPN dat niet?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @RRKLĀ ,

Als je twee bundels aanschaft, dan maak je eerst de eerste bundel op. Daarna wordt de tweede bundel pas aangesproken.Ā 
Ā 

Je zal dus eerst de eerste bundel moeten uitzitten.Ā 


Via iPhone app databundel verdubbeld. Echter, KPN weigert aanpassing en ik kon nog steeds niet meer data downloaden. Om die reden de verdubbeling weer ongedaan gemaakt. Dat ging bij XS4all anders. KPN is dus echt gericht op KPN en niet op de klant.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Er bestaan/bestonden niet twee bundels. De oorspronkelijke bundel had moeten worden verdubbeld. Dat is niet gebeurd.


Goedemiddag @RRKL, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in jeĀ profielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Dag Thomas, ik heb de verdubbeling inmiddels teruggedraaid en aan KPN gevraagd om vooralsnog niets aan het abonnement te veranderen.Ā