Skip to main content

Dat de korting verloopt van mijn telefoon.

Ik weet niet of dit over de mobiel gaat of vast bellen, dat staat er niet bij.

Ik ben een oud Telfort klant.

Is er iemand die me duidelijkheid kan geven, wat houd dit in?

Hoeveel ga ik meer betalen ?

Waar zou ik dat eventueel kunnen nakijken ?

Met een vriendelijke groet, en dank je wel voor jullie hulp.

Is het geen phishing?

Wat is het verzendadres?


Hallo Peter

noreply@kpn.com

 


Hallo @Chicka ,

Dat de korting verloopt van mijn telefoon.

Ik weet niet of dit over de mobiel gaat of vast bellen

Dat moet dan haast wel over jouw mobiele abonnement gaan. 

Je kunt dat sowieso terugvinden in de e-mail die je hebt ontvangen na het verlengen van jouw contract. En daarnaast zou je in MijnKPN ook informatie moeten kunnen terugvinden over de hoogte van de kosten. 
 

noreply@kpn.com

 

Dat e-mailadres is van KPN. 


Noordzee dank je wel.

Ik ga weer even kijken want daar staat niets daarover.

Contract van Telfort is zo lang geleden, ik weet niet meer of ik dat heb 🙈

 


@Chicka log eens in op je kPN daar kun je alles zien van je mob en je internet er staat als het goed is TFT, heb je iets veranderd  met je mobiel etc etc


Hallo jimny,

Ik heb net gekeken en ook zelf niets veranderd.

In de mail staat dat de wijziging ingaat per 1 juni


Je hebt korting gekregen op je pakket en/of op je extra dienst(en). Deze korting loopt af op 1 juni 2024. Wij laten je dat nu alvast weten zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Deze korting vervalt
Korting Bellen

Dit stond er in de mail


Heb je al op een recente factuur gekeken? Daar zal de korting toch vermeld staan lijkt me. Mobiel of vast...


Peter

Ik heb even bij de facturen gekeken

Mobiel, normale prijs 27,93 de korting 11.88, kom je uit op 16,05, 16,05 betaal ik nu

Vast 5 euro korting


Je hebt korting gekregen op je pakket en/of op je extra dienst(en). Deze korting loopt af op 1 juni 2024. Wij laten je dat nu alvast weten zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Deze korting vervalt
Korting Bellen

Dit stond er in de mail

Heb je vastbellen opgezegd dus uit je TFT abo internet, tv  opgezegd 


Jimny, nee ik heb zelf niks veranderd, of opgezegd in het pakket


@Chicka volgende week even bellen met de klantenservice 0800-0402 


jimny

Dank je wel, ga ik doen, als ik maar door heel dat menu doorkom van de KPN als ik bel.

En dank je wel voor je hulp 😊

Ik ben alleenstaand, met de ziekte MS en bijna blind hierdoor, dus dit is voor mij erg moeilijk die mailtjes dan van de KPN, en de KPN te bellen etc

 

 


@Alexandra van KPN 

Lieverd zou jij hier alsjeblieft even naar willen kijken in jullie systeem voor mij.

Jij helpt me al en altijd uit de nood, sinds Telfort al  😀 👍.

Als je wilt helpen, dank je wel lieverd, het mag ook via een PBtje 😻.

Bellen naar de klantenservice is voor mij erg moeilijk met m,n zicht en snel keuze,s maken met m,n bibberhanden van de MS en mijn zicht etc.

Dank voor je hulp lief, als je mij wilt helpen 😍.

Groetjes van een oud Telfort klant, en een knuffel van mij  😍


@Chicka vul je forumprofiel in  met je adres,naam en klantnummer dan ziet @Alexandra wie je bent 


jimny, volgens mij heeft Alexandra dat al allemaal van mij, ik heb Alexandra ook al een pbtje gestuurd 😊

 

jimny, Even een aanvulling, ik heb toch nog even al mijn gegevens aan Alexandra gestuurd, ik hoop zo dat onze oud Telfort gediende, nu KPN me kan helpen 😍

 

Fijne avond Jimny, en ook jij, dank voor je hulp 😍 


Ik zie net dat er 1 of ander tv pakket, bij m,n gegevens is gekomen 🙈.

Ik heb dat zelf echt niet gedaan, ik kijk nooit tv, langer als een half uurtje hou ik tv kijken niet vol met mijn slechte zicht, zelfs met mijn speciale bril van het Erasmus niet voor de tv.

Ik snap er werkelijk niks van hoe dit nu mogelijk is, dit zou ik never en nooit doen in mijn situatie 🙈.

Ik hoop dat @Alexandra van KPN  hopelijk snel een reactie geeft of een andere moderator, maarja het is Pinksteren, dus die zullen wel vrij zijn, wat ze ook verdienen, ze hebben het altijd al druk genoeg. 

Anders word het voor mij de KPN bellen wat ook al heel moeilijk voor me is, met m,n trillende handen etc, en mijn zicht, en dan een menu aan de telefoon doorworstelen om een medewerker aan de telefoon te krijgen 🙈.

Ik wacht het allemaal wel afmeer kan ik nu toch niet doen, alleen hoop ik wel snel op een oplossing, zo,n pakket zou ik echt nooit aanvragen in mijn situatie, en ik hoop dat het nog terug gedraaid kan worden, terug naar zoals het altijd was, ik heb het niet aangevraagd 🤓.


Op ongevraagde prive berichten aan moderatoren wordt niet gereageerd @Chicka .

Controleer in je profiel of al je gegevens nog actueel zijn, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Dank je wel N.N 

Gelukkig zijn mijn gegevens actueel 👍.

En over een pb heb ik met Alexandra een afspraak, ivm met mijn ziekte etc.  

Dank voor je hulp, en een fijne avond N.N

Groetjes van mij


Hoi lieve @Chicka, dat is even geleden! Leuk om je hier weer eens tegen te komen, al is de reden natuurlijk wat minder leuk. Ik hoop toch dat je fijne Pinksterdagen hebt gehad!

Fijn dat je je gegevens op advies van de vriendelijke mensen hierboven even ingevuld hebt, want die mag ik inderdaad niet bewaren 😊 Ik heb je gegevens erbij gepakt. Het gaat blijkbaar om de korting op bellen in je internet tv en bellen pakket. Je krijgt op dit moment €2,50 korting op het vaste telefoonnummer en die korting gaat blijkbaar vervallen. Het betreft dus de korting van €2,50 die je nu op je KPN Thuis factuur ziet staan. 


Hallo lieve @Alexandra van KPN ,  waarom gaat die vervallen lieverd 😍.

Ik heb daar niet eerder bericht van gehad.

Er staat nu 1 of ander tv pakket, en die heb ik niet aangevraagd, ik kijk bijna geen tv lieverd, hooguit een half uurtje met mijn zicht.

 

Verder is helaas de situatie hier nog hetzelfde lieverd, zometeen komt mijn huisarts weer voor een heel zwaar gesprek, de MS word alleen maar erger.

 

Ik snap er nog niet veel van lieve Alexandra over het bellen, en waarom een tv pakket erbij, zonder dat ik dat aangevraagd heb, ik kijk nooit tv lieverd, zoals ik al schreef een half uurtje per dag met mijn zicht.

Wat gaan dan nu mijn kosten worden lieverd, ik hoop niet te hoog, ik kan nu al bijna niks meer betalen met alle hulp en instantie,s over de vloer 🙈.

Ik wil het liefst zo laag mogelijk blijven met mijn maandbedrag 😥.

 

Zo kwam ik ook eens stukje tegen over een andere simkaart, ook daar snap ik niet veel van door m,n zicht lieverd, ik moet wel mobiel bereikbaar blijven voor de artsen etc, straks vervalt m,n nummer, ik snap het stukje over die simkaart niet lieverd 🙈.

Moet ik ook een andere simkaart lieverd, en hoe doe ik dat Alexandra?

Ai ai ai dat zicht toch, hellupppppp lieve Alexandra 🙈

 

Liefs van Paula lieverd 😍je bent sinds Telfort, en nu KPN al m,n rots in de branding geweest, dikke knuffel lief 😍


Goedemorgen @Chicka, hele goede vraag, waarom die korting komt te vervallen. Ik weet het ook niet meteen, dus ik zoek het voor je uit. Daar kom ik op terug zo gauw ik meer weet! Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar maak je niet teveel zorgen 😊

Het TV pakket dat je noemt zie ik niet, je hebt Internet, TV en Bellen, zonder extra opties. De enige extra optie die je hebt is voor bellen: onbeperkt bellen in Nederland. Dat houdt de telefoonkosten onder controle. Dus dat is in orde, lijkt mij.

Wat de simkaart betreft, als je een héle oude simkaart hebt, dan is het inderdaad belangrijk dat we die gaan vervangen. Anders kan het zijn dat je met je mobiel straks niet meer kan bellen. En dat moeten we niet hebben natuurlijk! Je kunt zelf online je simkaart controleren, en als het dan nodig is daar meteen een nieuwe aanvragen, lukt dat?

Wat je ook kunt doen is je mobiel meenemen naar de KPN winkel in je buurt, is dat een optie, eventueel als iemand met je mee gaat? Mijn collega's in de winkel kunnen de simkaart voor je controleren en als het nodig is meteen voor je vervangen.

De laatste optie is dat ik een nieuwe simkaart naar je opstuur. Die ontvang je dan via de post thuis. Het enige dat je dan hoeft te doen is de simkaart met de uitleg activeren, en dan in je mobiel doen. Wat is voor jou het makkelijkst? En voor de duidelijkheid: Maak je echt geen zorgen, je nummer komt niet te vervallen 😊

 

Ik vind het echt heel rot om te horen dat 't alleen maar erger wordt. Ik zou je álle beterschap toewensen en hoop dat ik je op deze manier een beetje kan helpen 🤗


@Alexandra van KPN 

Dank je wel lieverd, ik kan het helaas zelf niet nakijken met die simkaart met mijn zicht 😥.

Naar een winkel kan ik ook niet lieverd, ik kan niet meer naar buiten, ik kan geen 3 meter meer lopen 😥, ook heb ik niemand die voor me naar een kpn winkel kan gaan, en een nieuwe kaart activeren is ook moeilijk voor me 😥.

Een vreselijke ziekte is dit, zeker in de laatste fase en er niks meer aan te doen is.

Ik zit 24 uur tussen 4 muren, kom al 2 jaar niet meer buiten, dat lukt niet meer lieverd.

Ik heb dus wederom angst lieverd, hoe moet en ga ik dit oplossen 🙈.

Als het lukt voor je lief, wil je dan een andere simkaart opsturen, als deze het 1 juni niet meer doet.

Ik zie het tv pakket wel staan lieverd, en nooit aangevraagd.

 

TFT Internet met Interactieve TV en Bellen

Gratis Zenders + Films:CombiVoordeel 5 euro

Dikke lieve knuffel Alexandra van mij, en dank je wel weer voor je hulp lief 😍


@Alexandra van KPN , 

Ik heb even gebeld met de klantenservice, die heeft het nagekeken, mijn simkaart is 4G, die mevr vroeg heb je een brief of mail gehad, ik zei nee.

Nieuwsbrieven kan ik niet lezen, dus ik wist ook niet of het daar in stond.

Volgens die mevr kon ik gewoon blijven bellen na 1 juli, ik vind het wel spannend Alexandra, of dat echt zo is, ik heb die telefoon zoooooooooooooooooooo nodig met alles.

Over dat tv pakket etc kon die mevr me niks vertellen, dus ook dat blijft nog zo staan, terwijl ik het niet aangevraagd heb.

Succes lieve Alexandra met de rest uitzoeken voor me 😍

Dikke knuffel lief 😍


@Chicka Super, helemaal goed! Ik zie dat Thomas je ook geholpen heeft, het zit met jouw simkaart helemaal goed. Dus geen zorgen, je blijft gewoon bereikbaar, ook na 1 juli 😊

Ah, ik zie wat je bedoelt met dat tv pakket. Het is niet echt een TV pakket, het is een extra voordeel dat je krijgt, CombiVoordeel. Dat krijg je omdat je Internet en TV hebt, én een mobiel abonnement 🙂 Dat is een doorlopend gratis voordeel, zolang je zowel thuis als mobiel het abonnement bij ons hebt. Dat blijft gewoon zoals het is. 

Ik hou je op de hoogte als ik iets hoor over die korting op het bellen, dat hoor je zo snel mogelijk van me. Liefs terug!


Reageer