Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg sinds December elke maand boete op de rekening van mijn mobiele abonnement

• March 10, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedenavond, 
V.a. december tot nu toe is iets fout gegaan bij onze facturen . Ik werd v.a. december tot eind januari afgesloten...en nu ook. Ik ben lang een klant van KPN en altijd netjes betaald. Graag uw hulp met onderzoek naar mijn betalingen, omdat er is iets wat er niet goed gegaan is. In maart...nu 10de ,moet ik de rekening van februari betalen...februari- voor januari...hoe kan het zijn, dat ik een boete krijg voor februari??!?!  Hierbij alle betalingen van mijn rekening. Ik wordt gedwongen door alle stress en elke maand boete om over te stappen naar andere provider. Graag uw snelle reactie. Helaas kan ik niet alles sturen...aleen 5 bestanden. 
MVG R.VAN ZEIJDERVELD

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Romyvanz. 

Dat probleem kan hier op de community niet opgelost worden. Hier helpen klanten andere klanten.

Je kan morgen bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 10, 2025

Verwijder eerst maar eens de klantnummers. Die zijn niet relevant om te vermelden op een openbare forum ​@Romyvanz. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Hallo ​@Romyvanz. 

Dat probleem kan hier op de community niet opgelost worden. Hier helpen klanten andere klanten.

Je kan morgen bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 10, 2025

Bedankt moderator.