Skip to main content
Beantwoord

Ik loop een cadeau mis omdat er nu ineens een actie is

• August 28, 2025
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon sinds 3 weken

Toen ik vroeg of er nog acties waren werd mij verteld de 1e paar weken niet

Nu toen ik hem anderhalve week had 

Zag ik dat er een horloge bij het toestel werd geleverd

Nou voel me goed belazerd

Want mij werd verteld van niet

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Silliechevy , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Zoals hierboven al wordt aangegeven, zijn dit acties vanuit Samsung. Wij weten van tevoren ook niet met wat voor acties Samsung gaat komen en ook niet wanneer deze acties plaatsvinden. Ik vind het jammer om te lezen dat je je 'belazerd' voelt maar laten we heel eerlijk zijn, daar is in dit geval natuurlijk geen enkele sprake van. 

6 reacties

• August 28, 2025

Dat is een actie van Samsung. KPN weet helemaal niet wanneer die acties zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2025

Marlon kijk even goed op kpn s25 daar zot de watch nu bij

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • August 28, 2025

Het blijft een actie van Samsung

• August 28, 2025

Marlon kijk even goed op kpn s25 daar zot de watch nu bij

Het is een actie van Samsung. Niet van KPN. Als je op het info icoontje tikt krijg je dit:

Je moet dus de watch op de site van Samsung aanvragen. KPN staat daar volledig buiten. KPN zet het alleen op de site ter informatie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2025

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-s25-5g/navy-128gb?icid=quicktile2&lt=24&data=400&bel=onb&mp=24&internet=nee

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2025

Goedemorgen ​@Silliechevy , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Zoals hierboven al wordt aangegeven, zijn dit acties vanuit Samsung. Wij weten van tevoren ook niet met wat voor acties Samsung gaat komen en ook niet wanneer deze acties plaatsvinden. Ik vind het jammer om te lezen dat je je 'belazerd' voelt maar laten we heel eerlijk zijn, daar is in dit geval natuurlijk geen enkele sprake van.